Reflexions

Un relat de: Ainhoa

El plaer que un experimenta quan les coses funcionen no es pot expresar amb paraules. Resulta impossible acostar-se ni tant sols una mica al que realment es sent.
Avui em passa això. Estic feliç, estic contenta, és com si tot comencés a funcionar i no se com descriure-ho.
Em sento més forta, més completa, més animada, sembla que les pors despareguin.
I és gràcies a ell que somric, sabeu? Perquè, per si no us ho havia explicat encara, ell és la meva vida i així és com m´agrada viure-la, al seu costat, com vam fer ahir...buff...ahir...
Mai avans havia vist la ciutat tant bonica, tant atractiva. Ens enlluernava. Era perfecta.
I agafats de la ma, abraçats per la cintura o penjada dels seus pantalons,vaig descobrir una Barcelona nova, racons que no havia trepitjat mai, detalls que sempre havien estat allà i jo no havia vist.
Una Barcelona ressacosa de fred, encara tremolosa, a mitges entre el sol i la pluja i amb el mar més preciós que mai.
Asseguts a la platja, després de dinar, vaig descobrir dins dels seus ulls la immensitat de l´aigua. El vent bufava però jo no tenia fred, estava entre els seus braços.
Aleshores ho vaig veure clar. Què importa el que ens porti la vida, què importen els problemes i els entrebancs, si el tinc a ell res no em fa por, res m´espanta ni em fa tirar enrera. Se que sempre estarà aquí, al meu costat....i jo hi seré sempre que ell em necessiti.
Els comiats són el mes dur, es fan impossibles quan no els desitges...Però aquesta vegada m`acomiadava contenta perquè he pogut veure el nostre futur dibuixat en el seu somriure.
He vist la meva ma agafada a la seva, he vist les nostres petjades a la sorra.... Ja no tinc por.

Comentaris

  • també és important...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-06-2006

    mantenir un poc d'optimisme quan les coses no surtin gaire bé (passa molt sovint)... quan ell no estigui al teu costat (malgrat sigui per uns dies), quan apareix el mal humor, quan trobes que el món no està fet a mida... Llavors també és interessant pensar que Barcelona segueix existint, que el mar refresca malgrat no hi hagin petjades en l'arena...
    Una abraçada.

  • optimisme a flor de fell[Ofensiu]
    foster | 26-07-2005 | Valoració: 8

    Sí, t'ho repetixo, escrius molt bé, però en aquest cas potser el relat és massa obvi. El que passa que amb tanta fe per la vida i tan ben donada amb paraules, què et puc criticar?
    Avui tinc un bon dia, o sigui que només puc dir-te que ha estat un veritable plaer descobrir-te. M'has de prometre que no trigaràs a penjar més coses teves. A veure com te'n surts d'un en el qual hi hagi una mica més de realitat en el temps, no només moments fugaços que prometen felicitat. Em refereixo a la felicitat del dia a dia, que pot existir amb la mateixa intensitat, però amb més matisos.
    res més bonica, segueix escrivint
    (Ets com la teva protagonista en la vida real?)
    foster

l´Autor

Foto de perfil de Ainhoa

Ainhoa

24 Relats

36 Comentaris

28274 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Barcelona, 26 Febrer 1976
--------------------------------------------------------------------
A Charles Bukowski...

BULLET PROOF POET
(Tyla)

As the preacher stumbles from his castle of sin
And his vision gets distorted from the bottle within
But his mouth slurs out the words from a sober heart
They cut deep into open nerves then they tear you apart

This is the ballad of the bullet proof poet
This is the ballad, don't I know it

He gave Jesus tattoos and took the devil's soul
He got the angels drunk and gave them the gutter for a home

This is the ballad of the bullet proof poet
This is the ballad, don't I know it

He loved the most beautiful girl in the mist of wine
A last kiss through cigarette smoke then she quietly slipped of the edge of time

This is the ballad of the bullet proof poet
This is the ballad, don't I know it