Reflexió...

Un relat de: jos monts

Estava buscant trossos i desitjós per ajuntar-los tots...
Que estaven guardats en el fons del meu ser...

Tot trobant i ja oblidats els somnis que mai vaig complir.
Com molts objectius que mai vaig poder assolir ...

Rancúnies i malentesos que no vaig mai aclarir...
Acords, temors, desconfiança, supèrbia, covardia i perdó, que encara queden per resoldre dintre de mi...

Seguint buscant dins meu, i en un racó del meu cor..
Trobarà la clau, per poder obrir una part del meu seny.
On s'hi troba la pau i la tranquil·litat més la consciència que em faltava per resoldre allò oblidat.

Mai és massa tard, i en aquest dia del mes de març. any que acabem d'encetar, i havent trobat la clau, que mai ha estat perduda, si no que no l'havia buscat.

I poder obrir més la consciència, implicar-me més en la solidaritat, tenir més memòria i llibertat.

Tot això i més, amor per tothom, ara i sempre.
... jos monts.

Comentaris

  • Boníssim[Ofensiu]
    almodis316 | 26-08-2008 | Valoració: 9

    M'ha agradat, i sí, ta'nima força el relat, merci

  • Si, manresana tmb![Ofensiu]
    Papallona | 02-05-2008

    Exacte!! Sóc de Manresa.
    M'ha agradat el relat.

  • profund[Ofensiu]
    fraises et chocolat | 17-04-2008

    realment molt profund..!!

    felicitats

    i pel que fa al comentari que em vas deixar al meu relat, tranquil, per sort és tot pura ficció!

    ànims..!

  • Esta bé intentar-ho[Ofensiu]
    llamp! | 31-03-2008 | Valoració: 8

    encara que necessites polir algunes coses, com l'objectiu final del poema, a qui va adreçat i què vols comunicar amb les teves paraules.

    Per cert, un ocellet m'ha dit que busques gent per fer una obra de teatre o quelcom així. No t'amago que m'agradaria intervenir en un guió per teatre o per curtmetratges. Tinc disponibilitat horaria i ganes. Passa't pel meu racó i veuràs el meu correu-e i tota la informació que vulguis.

    Fins una altra.

  • M'agrada[Ofensiu]
    pitusa63_61 | 10-03-2008 | Valoració: 10

    la forma que tens de fer la reflexió, tots en algun moment l'hem fet, ero no tots hem sapigut trovar la clau per obrir-la. Un plaer trovar-te espero que no sigui el ultim que veigi per aqui teu. Un peto

Valoració mitja: 9.25