Reflexió sobre el fet bloquer

Un relat de: Labrysmoom

No és la meva primera trobada al fenomen bloc

Es pot dir que just fa un mes de la meva estrena

La primera setmana de juliol em vaig quedar a Barcelona. Tenia en projecte fer uns cursos virtuals perquè últimament, des de fa uns sis anys, se m' han anat espatllant els cursos d'estiu i, amb la virtualitat era més dificil perdre l'oportunitat.

Com que les coses venien a favor em vaig acostar als Llars Mundet per veure si era possible fer algun curs. Vaig tenir l'oportunitat de poder-me matricular d'un de webquest (estava apuntada a un virtual, del mateix).

Era un curs d'una setmana a la tarda. M'agrada la trobada amb companys i companyes durant l'estiu. El fet de fer un curs presencial, en contacte amb qui ho imparteix i els companys i companyes, aporta coses imprevistes, desperta molt més el meu enteniment.

Va ser en aquest espai que se'n van donar les primeres eines per donar els passos per bloggear (fer blog/bloc).

Sents a parlar però no li dones significació.

Va ser tornar a casa i posar-me.

Aquest va ser el primer bloc que he fet en la meva vida.

Vaig comunicar la bona nova a algunes persones, tal com ens van recomenar.

Així vaig estar un temps fent les meves cosetes, els meus post.

Però com que sóc inquieta, al temps, anava ficant els nassos a tot arreu.

I, vet aquí, que en vig montar un altre espai, i desprès un altre i així fins que he arribat en aquí.

De mica en mica he agafat el gust per escriure-hi.

També s'ha de dir que el cuquet informàtic se m'ha encomenat des de les voltes dels noranta.

Amb les persones que es mouen pel món blogger he après molt i en aquest moment segueixo aprenent.

Jo treballo amb canalla, nenes i nens de cicle inicial. Abans ho feia amb els més grans, però amb tots els canvis que s'han produït i tots els meus processos de canvi d'escola he acabat gaudint d'aquests.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer