Recull de nanoreptes

Un relat de: Clar de lluna

.



RECULL DE NANOREPTES


TEMA: LA POR

La dutxa

Multitud de gent despullada, indefensa i desnodrida. La dutxa s'engega, pànic. Multitud de cossos al terra.


TEMA: DESPRÉS DEL TERRATRÈMOL

Ahir-Avui

Ahir: pau, família, amor, amics, casa, feina, menjar, felicitat.
Avui: horror, recerca, pèrdues, plors, runes, pols, misèria, por, res.



TEMA: EN UN GRAN HOSPITAL

Massa tard!

- deu, nou,...dos, un.

Obriren i tancaren. No hi havia res a fer, la metàstasi s'havia apoderat del seu cos.



TEMA: SEXE

Plaer a deshora!

Mentre ell es renta i pixa satisfet, ella al llit, cansada de fingir, acaba la feina silenciosament en solitari. Mmmm...


TEMA: ANEM A MISSA

L'anhel ocult d'una monja

Ella tan verge i pura l'esperà cada nit amb el seu vot de castedat. Ell, absent, mai la féu dona.


TEMA: BESTIOLES

La seva última voluntat

Bon menjar i vi a dojo. Als invitats no els podia faltar de res en la festa dels seu comiat.


TEMA: IDEES DELIRANTS

Persecució incansable

No el deixaven tranquil. El perseguien sempre. Nit i dia sense descans. Sempre en silencis sorollosos que només ell oïa.


TEMA: L'EPITAFI

L'últim retret

Gràcies a tots els cabrons que heu fet possible que avui estigui aquí acompanyat com mai ho estigué en vida!


TEMA: SI UNA NIT D'HIVERN UN VIATGER ...

Pensaments fugitius.

Dret davant la via, amb el bitllet de segona en mà, el xiulet llunyà del tren el tempta uns instants.


TEMA: ELECCIONS RC

La veritat de la promesa!

Avui, prometo comentar i valorar a qui em voti!
Demà, només penso comentar i valorar a qui em roti!



TEMA: A LA CUINA

Sexe culinari

Patates, carícies, cebes, petons, ous, xiuxiuejos perversos, deixato, em despulles, ...la truita es crema mentre apagues el meu foc.


TEMA: VIDA SENSE DÉU

Tots van deixar de creure...

Però ningú pot viure sense creure! I fins i tot el que no creu, creu que no creu en res!



Comentaris

  • Veig que també fas textos curts...[Ofensiu]
    M.Salles | 21-12-2008 | Valoració: 10

    En aquests cas nanos. Jo no em fico massa pel forum: el trobo caòtic i em perdo... i aixó perdo també participar als nanos.

    Dir molt amb poc de vegades es dificil. Jo tendeixo al minimalisme, sempre trobo que en allò que escric hi ha paraules sobreres

    Aquests nanos són una mostra que efectivament es pot dir molt amb poc.

    Ens llegim

  • Bon recull[Ofensiu]
    Unaquimera | 17-05-2008

    Vaja, quin bon recull! Tot i que cadascun d'els nanorelats respon a un tema, hi ha una continuïtat d'estil evident entre ells.
    No sabria destacar un entre la resta, ja que tots resulten atractius...
    El de "Pensaments fugitius" m'ha recordat un relat teu, que t'he llegit i comentat, La Fugida;
    el de l'hospital he de reconèixer que sacseja;
    el de la por, La dutxa, em sembla molt ben triat i em ressona, potser perquè fa referència a unes imatges que tots tenim en la ment ( veig l'escena en blan i negre, per cert! ) i per un llibre llegit fa poc: un encert!

    T'envio una abraçada humida ( ei, no és culpa meva, és que no para de ploure! ), però molt càlida,
    Uq

  • Nanofelicitats![Ofensiu]
    Capità Borratxo | 14-04-2008 | Valoració: 10

    M'han agradat tots!

    Enhorabona pels relats!

  • Gràcies[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 25-03-2008 | Valoració: 10

    per recollir-nos les teves petites grans perles.

    Ferran

  • Bons nanos![Ofensiu]
    Nubada | 25-03-2008

    Clars i contundents, expressen idees molt ben construïdes i ben escrites. M'agraden en especial:
    "La dutxa", per la seva cruesa de realitat històrica.
    "La veritat de la promesa": real com la vida mateixa!
    "Sexe culinari": eròtica de cuina, molt fina.

  • El negatiu barrejat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 24-03-2008 | Valoració: 9

    Sí. El negatiu barrejat amb la realitat humana. Molt ben perfilat.
    És un text que m'ha provocat a fer-lo de nou en positiu.
    I es sent diferent i barrejat amb la realitat.

  • Nanoreptes?[Ofensiu]
    NUMACA | 24-03-2008 | Valoració: 10

    Els lectors també hauríem de poder llegir-los! És increible. Penso que fer un escrit és més fàcil, pots utilitzar moltes paraules per expressar què penses, per explicar la història... Amb una frase ser capaç de dir tant és admirable. Tots m'han agradat moltíssim, sobretot el de l'epitafi.

  • M'encanten...[Ofensiu]
    Fredegard Dogwood of Shadydowns | 24-03-2008 | Valoració: 10

    ...aquestes petites perles de literatura. En especial "Plaer a deshora!", "L'últim retret", "La veritat de la promesa!" i "Tots van deixar de creure...". Sobre tot "L'últim retret", el trobo genial. Té molt de mèrit condensar tant d'enginy en tant poques paraules.

    Una abraçada.

  • nana_17 | 23-03-2008

    Holes!
    moltes gràcies pel comentari,
    m'ha fe molta ilusió i a mes m'ha ajudat a desidri-me a fer un pas importan!
    La veritat sempre per davant!

    Un somriure i una abraçada!
    Cuida't i Bona Pasqua!

  • Perles breus que són joiells[Ofensiu]
    deòmises | 23-03-2008

    Gràcies, d.

Valoració mitja: 9.86

l´Autor

Foto de perfil de Clar de lluna

Clar de lluna

28 Relats

347 Comentaris

54909 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Una pinzellada de mi

Crec que sempre m'ha agradat escriure petits retalls de la meva vida. Ja de xiqueta, quan començava a tenir ús de raó, escrivia allò que em passava per no oblidar-ho, per retenir-ho en el temps. Els amors i els desamors, els sentiments i les pors, l'amistat i la injustícia, ... han format part d'aquests escrits. Novel·les començades, reflexions interiors, naturalesa observada, ...

Escric allò que sento i allò que imagino, allò que veig i allò que no. És com una droga que tant m'omple d'energia com em buida. Però que sempre em recompensa.

El meu llenguatge és planer i directe, honest amb els meus valors i les meves creences.
M'agrada ser conformista, sense deixar de conformar-me. Lluitar per allò que val la pena. M'agrada créixer i aprendre. Observar. Ensopegar amb pedres per recuperar-me i continuar caminant.

M'agrada viure a pesar de les dificultats i gaudir de tots i cada un dels instants que em brinda la vida.

Però per damunt de totes les coses, m'agrada estimar i sentir-me estimada incondicionalment.

Una abraçada!

Comenteu el què us sembli, doncs estic aquí per aprendre, moltes gràcies per avançat!!!

El meu e-mail: clardelluna@hotmail.es