Recull de Nanoreptes 3

Un relat de: thule

L'home de la maleta vermella
Esperà hores que se li acostés l'home, quan va ser aprop un calfred la envaí, a la maleta duia coltells.

***

Coses del destí
Com arribava tard per agafar el tren, decidí viatjar amb autobús. Possiblement salvà la vida, el "seu" tren descarrilà…

***

Famíla amb pocs recursos
L'Oriolet, mirava amb enveja els carros plens. La mare buscava excuses a tothora, per no comprar el que li'n demanava.

***

Budú
Unes urpes m'esquinçaven el cos i de la foscor, entreveia mil ulls ensangonats. Hipnotitzat, només esperava el final...

***

Esperit de conservació de les espècies
Els ecologistes han salvat l'últim exemplar de cèrvol i l'han batejat Noé, en honor al primer home que servà animals.

***

Al·lèrgies perilloses
Assassinà a la parella amb un pastís de nous, sense saber que era al·lergica als fruits secs

***

Tatuatge al sol
S'adormí a la sorra en plena solellada, amb la mà al pit. D'aquella feta l'anomenaren Napoleó: perpetuà el tatuatge anualment.


Guirilandia: un de la casa
En Pepet els dilluns de mercat, baixa a ciutat, i amb el millor vestit es passeja cofoi entre els guiris.




Comentaris

  • Voto 3[Ofensiu]
    nuriagau | 20-04-2010 | Valoració: 10

    Voto els següents Nanorelats:
    ·Al·lèrgies perilloses: El títol està molt ben trobat i l'assassí no el poden culpar de premeditació, oi?
    ·Tatuatge al sol: Qui no ha dut un tatuatge d'aquests?
    ·Guirilandia: un de la casa: Simpàtic i divertit, com en Pepet

    Enhorabona, thule!

    Núria

    PS: Això dels Nanoreptes és addictiu, oi? Penjaràs els que has fet recentment?

  • mira aquesta visió[Ofensiu]
    Endevina'm | 09-01-2010

    del del destí:De l'autobús estant, veié el tren que havia perdut com descarrilava.

    Jo diria que aquesta és la màgia del microrelat, crec que a voltes, els nanos els fem a primer cop d'ull, com tenim poques hores per penjar-los, deixem el primer que ens passa pel cap, però crec que cal meditar-los una mica més. No sé si t'agrada la meva visió, sols vull dir que potser anem massa per feina i així surten alguns nanus, eps!! però no vull dir que no m'agradin, sols que potser els pengem amb poc deteniment.

    Segueix amb els teus nanus, són força bons i divertits alguns, però com ja deus veure, a mi m'agraden més aquells que porten la història més enllà de les vint paraules.

    Et felicito Thule!
    (I perdona el rotllo)