Recull de contes brevíssims

Un relat de: Leela

La humanitat dels monstres

Jack

Fou quan aquella dona rica li oferí diners perquè la complagués sexualment que deixà d'esbudellar pels boirosos carrers londinencs.

Frankeinstein

Es consumia de tristor per no ser un home. Fins que s'observà reflectit al llac i s'adonà que
era la immortalitat d'ells.


Dracula

Tota una eternitat alimentant-se amb sang d'altri va acabar quan, degut al colesterol, li receptaren perles d'all per la circulació.

Comentaris

  • felicitatssss, guapíssima![Ofensiu]
    Xantalam | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • el d'en..[Ofensiu]
    manel | 09-01-2008



    ...Frankenstein el trobo genial. Sembla que arrosseguis la tristor del llibre de la Shelley (ho escric bé?), i no puc evitar retrobar-me amb la imatge de Boris Karloff emmirallant-se en el llac.
    Em sembla recordar que va tenir més èxit el d'en Dràcula. És ben bé que sobre gustos...

    petons!

  • molt aguts[Ofensiu]
    atram | 09-01-2008

    aquests mites gòtics convertits en nanos.
    Sempre saps capgirar les situacions narratives amb una gran ironia. Crees una distància sàbia, prudent, per acabar mostrant els darreres de la fàbula, una banalització des de la mirada de la qüotidianitat més mísera.
    "Chapeau", Leela! Com sempre, un goig llegir les teves visions particulars dels monstres!
    Una abraçadassa ben gran, que imagino que és de la la única que se te'n poden fer ara mateix!
    atram

l´Autor

Foto de perfil de Leela

Leela

81 Relats

639 Comentaris

125066 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:

Totes les persones grans van ser nens (encara que poques d'elles ho recorden)

El petit príncep. A. de Saint Exupéry



********
El meu e-mail:
leela.arc@gmail.com

********

Foto: Leela
(Futurama, de Matt Groening)