RECORD LA TERRA BANYADA

Un relat de: Miquel Seguí Cases
RECORD LA TERRA BANYADA

Acabam l'estiu
i l'ambient no enganya.
Els dies són més curts
i el sol no escalfa l'aigua.

Dies igual plou,
i fa olor de terra banyada.
En el meu record,
el foc de les acampades.

I aquella cançó
Que cantàvem davall els arbres...
El foc inspiració,
i les preocupacions, les deixàvem pels altres.

És un record,
i que bé que o passava.
A vegades estic trist,
Perquè el temps fa les passes llargues.

Viure el present no està malament,
simplement són quatre coses que enyorava!


MIQUEL SEGUÍ CASAS (AUTOR)

Comentaris

  • Tot acaba[Ofensiu]
    Saladina | 24-05-2023 | Valoració: 10

    Descrius molt bé aquesta sensació de final d'agost. M'ha encantat llegir-te.

  • Hola Miquel Seguí Cases.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-02-2021

    Gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, sobre el meu relat "ENTRE LA BOIRA". Em dius que "Té de tot i molt de misteri!"
    És així, el cosí de l'Andreu, era l'assassí, de la cunyada del protagonista.
    Tu, sí que ho has entés bé, aquest relat, però està aquest relataire que es diu SrGarcia, que s'ha calfat el cap i em diu que el relat meu no està ben extruturat i no està molt clar. Aleshores diu que el cosí, no es troba en tot el relat i al final és el que dic... i no hi ha més. El cosí de l'Andreu deu de presentar-se primer en el relat, però deu de ser intrigant fins al final. Aquest relat està inventat per mi, i no hi ha més.
    Ja em diràs pel ""Wassapps".
    Gràcies i fins a l'altra.
    Saluts

  • Gràcies Miquel Seguí[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-12-2020


    Gràcies Miquel Seguí, per la teua visita i el teu amable comentari, en el meu poema "PONCELLA D'ACUÏTAT", on m'expresses que és "llibertat, fantasia i emoció".
    M'alegre de que t'haja sorprés tota la meua composició, que en el seu día vaig obtenir premi literari.

    Saluts i cuida't...

    Que tingues un feliç dia...

    PERLA DE VELLUT

  • Hola bona nit, amic Miquel...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-12-2020

    Et comente que de quan en quan s'obri l'ordinador, per a veure si els amics han publicat alguna cosa. Vaja! és així, jo l'obric tots els dies i veig qui publica i qui no publica.
    Bo, que t'invite a un nou poema, o varis... doncs ja estan publicats.
    Saluts i cuida't...

  • Gràcies Miquel Seguí Cases [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-11-2020


    Gràcies Miquel Seguí Cases, per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius que "Tots en tenim i si no mal assumpte". És veritat que ho he plantejat amb un bon sentit.
    Amb respecte al relat del "Somni", m'has posat "tots en tenim i si no, mal assumte", realment li falta una esa, a la paraula "assumpte", és així, sí, Senyor.

    Gràcies també per comentar-me el relat de El somni, i que t'haja agradat molt.
    Saluts...

  • Gràcies Miquel Seguí[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-11-2020


    Gràcies Miquel per la teua visita i el teu amable comentari, on m'expliques que acabaré "Com a boig! jejejejeje... en el meu poema.
    Saluts i cuida't.

  • Gràcies Miquel Seguí[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-10-2020


    Gràcies Miquel Seguí, per la teua visita i el teu amable comentari, on em dius que t'ha agradat molt el meu poema "Retrat o espill".
    Clar, està, és que ESPILL i "Mirall", són paraules sinònimes; i per aquí a València, és diu més la paraules "ESPILL". Gràcies per dir-me que t'encanta la conjugació de paraules en el meu poema.
    Salutacions i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

  • Bons records de l'estiu[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-09-2020 | Valoració: 10


    Un poema molt original, on vessen les teves paraules els detalls que enyoraves, com els dies curts, la terra banyada, la cançó. Molt positiu, Miquel.

    Salutacions i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Seguí Cases

Miquel Seguí Cases

32 Relats

103 Comentaris

12930 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Miquel Seguí Casas, nascut dia 5 de setembre del 1985, Inca - Mallorca.
Docent per a la formació professional, haguent impartits cursos per al Soib, al centre Penitenciari de Mallorca. Director i coordinador d´activitats d´educació en el lleure infantil i juvenil. Músic (percusionista), he passat per a diferents grups Musicals de l´illa de Mallorca. Tècnic de só i il-luminaciò als teatres municipals de la ciutat de Palma i Presentador, coordinador i editor d´un programa de ràdio a Ona Mediterànea.

M´encanta tenir inquietuds de tota classe, sobretot Culturals, artístiques i socials.