Recepta.

Un relat de: Xitus

Se m'escapen els pensaments. Els tinc, llavors se'n van, ofesos per la poca trascendència que els dóno. Penso, "ja tornaran". Però tornen amb altres formes, i possiblement amb matissos i essències diferents, fins i tot algun dia es presenten com el primer cop, i jo, encegat per el desassossec, els subestimo. És llavors quan en veig la importància, i procuro recuperar-los, fins i tot metarecuperar-los, amb escrits esporàdics, amb una mica de cansansi a sobre per l'exigència inicial de lucidesa. Com un pur io-io, caic a l'altre extrem de cop; tot és igual, tot és intrascendent, no fa falta treure res. Pujo altre cop, enfadat per tantes concessions a la vulgaritat. I així successivament, fins a tenir una massa pastosa plena de grumolls. Servir calent o fred.

Comentaris

  • El ritme...[Ofensiu]
    Puça | 21-05-2006 | Valoració: 10

    del text és genial, enganxa, enreda, mareja, però agrada, agrada molt, si més no a mi.
    "fins i tot metarecuperar-los" Encantadora frase...

    Petonets!

    PD: fetes les presentacions encara llegeixo amb més ganes...

  • A mi...[Ofensiu]
    Pepastor | 03-05-2006

    em passa una cosa per l'estil amb els meus pensaments. Massa cops penso que ho recordaré exactament igual demà... i mira, se m'escapen!!!
    Veus, ara mateix, ja no recorde que més volia dir-te...ah si, que et faig el comentari nº 50 i que no te n'he fet abans perque t'he descobert avuí. Vaig a seguir llegint-te, val?
    Besets.

  • fe d'errades[Ofensiu]
    Xitus | 08-02-2006

    On diu "cansansi" hauria de dir "cansament".

  • aquest relat...[Ofensiu]
    fosca | 07-02-2006 | Valoració: 10

    m'ha agradat moltíssim, pel títol, per com està escrit, pel final...
    Pensem a tot moment, no podem deixar de fer-ho, no seríem humans! sí, sí mooolt maco!

    Només et volia comentar una coseta més, com és que hi ha relats teus que al títol els hi poses punt i final i d'altres que no? (crec recordar que la meva professora d'estàndard em va baixar la nota d'una redacció per ficar-hi un punt al títol...).

    Bé, continua escrivint així que m'encanta!

    Molts petonets

    Anna