Ràbia, només ràbia...

Un relat de: PonXe

T' estimo, però a la vegada t' odio, ets un insensible…, diguem que t'he fet jo perque em tractis com una joguina, o com un drap vell? Jo només t' he estimat... i tu per el contrari has jugat amb mi...
No sóc la joguina de ningú, ni jo ni cap altre persona..., marxa de la meva vida i no deixis que t'ho repeteixi dues vegades perque potser sera massa tard per fer-ho...Has esgotat la meva vida al maxim.. com una esponja, l' has exprimit fins k ha caigut la ultima gota d'aigua cristalina...ara, està seca...

No et necesito per res...ara refare la meva vida, perque tinc persones al meu costat que m'ajuden, em valoren per el que sóc i converteixen una llagrima amb un somriure càlid i sincer que els hi agraeix tot el que fan...S'ha acabat plorar per algú que no mareix les meves llagrimes (i les de ningú), sé que algun dia et quedaras sol...i posiblement despres t'adonaràs que hi havia algú insignificant que t' havia estimat i que no l' havies tractat com es mareixa (per descomptat!) ara potser tens amics...be...més ben dit "colegues", ets molt inmadur, i quan maduris, et trobaras sol, com un nen perdut en un bosc...com una persona ofegada en les seves penas i reflexionant sobre el sentit de la vida...

Fa dues setmanes no em podies oblidar, i ara què?

Ràbia , només ràbia! És lo únic que sento...

Perque? Si jo no t'estimo! Lo unic que necesito per ser feliç es la teva infeliçitat! Que t'amarguis tota la teva vida!
Anaves dient que lo millor és un dia amb una i l'altre amb una altre, però ara be que dius que tens novia! Jajaja pobreta ella..., mira; primer, no dones de sí, noi, ets poc intel·ligent (per no dir que ets tonto a matar); segon, et talles devant dels teus amics quan tens novia! Això no es normal nen!; tercer, ets massa vago i poc detallista, cosa que a les dones els acaba molestant bastant; i finalment, el quart, que ets un desastre al llit, coi! a mes era la meva primera vegada y no vaig sentir res de res numes mal! I per cert.. lo teu no es normal.. en menys d'un minut ja estabes! Festu mirar t'ho aconsello! si sempre ho fas igual pobretes las teves estimades!! Jajaja. Veus? Si en el fons tinc que estar contenta de tindret fora de la meva vida! Si ets un energumeno!, una bestia inmunda!, un desastre acabat! no tens remei! :)

Tantes coses hi ha...tantes coses! No se perque estic aqui escribint res, doncs no soc una "niña prodigio" ni se'm dona massa be aixo d'escriure, però quan una s'inspira, es el que passa!

Ohhh k cerdo!! Ets un cerdo!! A mes per culpa teva vaig estar a punt de perdre una de les meves millors amiges, una persona molt especial per a mi, la meva Pitufa! Però l'amor em va cegar els ulls, i no vaig saber veure que li estava fent mal, i que ella estava malament; però ara estem bé, i t'odiem les dues! Veus k bé? Jeje.

Està bé, no he aconseguit que fosis infeliç, però he econseguit odiarte en comptes d'estimarte i he guanyat una amistat casi perduda, diguem tu, que mes mes puc tenir?Ara ho tinc tot!

Comentaris

  • ...amargor[Ofensiu]
    Ledesma Luna | 20-09-2006

    ...crides que odies, i et carcom la ràbia, jo també ho he sentit... i sé que mirarlo als ulls després de donar-te compte de com es en realitat fa mes mal que res en el món i que cada cop que veus que riu penses que no es mereix ni lacapactat de relacionarse amb la gent, ara que t'has desfogat i que has donat a conèixer al món un imbècil més,no t'oblidis de que el millor es deixar passar el temps, i olvidar... perque citicar-lo, burlar-te d'ell o donar a coneixer més el teu odi, serà caure tan baix com ell i semblar rencorosa... al cap i a la fi ell no es mereix ni que gastis teclat dient lo imbècil que és.

    petons

  • felixitats reina![Ofensiu]
    AnNna | 18-01-2006

    18.... jijijiji!

  • carai...[Ofensiu]
    kispar fidu | 18-01-2006

    oi tan que hi ha ràbia en aquest escrit...! uoo!
    Suposo que t'has (o millor dit: et vas...) quedar ben tranquila després d'escriure'l; perquè: quina desfugada! jejeje

    No t'havia llegit mai encara, i de fet veig que no escrius amb massa freqüència...! ara ja fa quasi un any que no escrius!

    Per cert: ---> F E L I C I T A T S !!!
    Image hosted by Photobucket.com

    Que vagi bé!
    Ens veiem per aquí!

    Gemm@

  • tu si que vals[Ofensiu]
    xianema | 29-03-2005 | Valoració: 10

    BEN FET
    GEMMA | 29-03-05 | Valoració: 10

    [marcar com a ofensiu]
    juasssssss
    a mi em va passar el mateixxxxxx
    pufff me sentit tope identificada,
    ma agradat molt llegir el teu relat de veritat!
    i... passa d'ell, comença una vida nova plena d'aventures sense els homes o putser nomes sense aquest en concret...
    ESBORREM-ELS DE LES NOSTRES MENTS
    als que ens han fet mal,
    i no els perdonem... han jugat amb nosaltres i això no te perdó

    un petó wapa i fins sempre
    GEMMA

  • arribo tard...[Ofensiu]
    Leneta | 29-03-2005 | Valoració: 8

    però és ara que sóc a aquí i és ara que dic la meva...
    És cert, ponxe, que quan acabes de llegir el text et kedes... " joder... k bé...", se't veu que ho has tret tot, i mola, però com a relat literari... no m'agrada... És un text de reflecció interna, i no hi he trobat res d'especial, es la mateixa k possiblement fem tots quan acabem amb una relació k no ha anat bé, cadascuna té els seus detalls, com l'enfrontament amb una amiga ( típic, d'altre banda), o el sentir-te insatisfeta....

    Independenment d'això... i ara refleccionant sobre el comentari de l'AnNna... Em sembla que aquest any a la classe hi ha quatre persones que estan a gust i les altres ens sentim k ens donen pel cul cada vegada que entrem a akell edifici de merda... No t'amarguis i passa de tot, son 2 anys...



  • AL LLAC NESS... FOTA´L!!![Ofensiu]
    Capdelin | 06-01-2005 | Valoració: 9

    si a més i més que és un merdes... i ja a la primera nit... et fa mal i només dura un minut... que es dediqui a una altra cosa... ( potser li acaba amb punxa afilada i talla sentiments i somnis de persones innocents) je je je
    xcert... el títol li escau bé al relat... és una explossió de ràbia + odi + fàstic + rialles despectives.... BOOOOM! ho has buidat tot tia... t´has quedat neta, nova... ara has d´omplir-te... no de més odis, ràbies, fàstics, records negres... si no de rialles i d´indiferències d´aquell que t´ha traït... m´has fet pena... però també m´has fet riure... això vol dir que ell no ha aconseguit ensorrar-te, podrir-te, amargar-te la vida, tancar-te en un record passat i marcar-te per molt de temps... RIU, RIU, RIU... perquè ell no s´ha emportat de TU... més que RIALLES d´indiferència i despreci... ( pobre tio! )
    bé, PONXE... que siguis feliç i... anima a l´AnNna... sobretot ara que no hi ha competències sentimentals ni cegueres amoroses que maten amistats de l´ànima...
    un ptó, wuapíssima... i anima´t... quan tornis del llac NESS... obre els ulls i respira fons... el món... encara és TEU!!!

  • m agrdat[Ofensiu]
    manuekes | 06-01-2005 | Valoració: 9

    m agradat forca

  • BRAD&SIOSTRA!!![Ofensiu]
    Bjorn | 26-12-2004 | Valoració: 10

    Ay Ponxe meva... nuse k dirt... porto tot el dia aki a casa rallat numes pensant en el moment en que el meu putu pare exploti d'un pet i em deixi viure trankil...! no demano més... merxi x tenirt al meu costat sempre... L'amistat no és mes k aixo... estar l'un al costat de laltre passi el k passi, pensin el k pensin... diguin el k diguin... x aixo i numes x axo ttm i ens tindrem a pokes passes l'un d latre... serem com el pepito grillo...(ja ho som!) a un silbidito... i ja stic aki!!! jajajaja... :$

    weno reina... no vuy posar gaires cutrades pk la gent k llegeixi axo nose pas k pensara...!! jajaja SOM GERMANS I PUNT!! I ESTIC CONVENÇUT K ENS PODREM FER GERMANS DAVANT DUN NOTARI...!!! JAJA ki paga mana, no???
    by: BRADDD!!

  • Ponxe...[Ofensiu]
    AnNna | 17-12-2004 | Valoració: 9

    He plorat... Igual com el dia que em vas passar l'escrit.
    És cert que el Gerard va ser un cabró que només ens va saber fer mal a les dues... Jo sí que sentia ràbia quan estaves amb ell! Però bé, vaig aprendre que era un merdes i que jo no el volia per a res. I tu ho vas aprendre més tard, fallant en una de les coses que recordaries tota la vida. Recordo aquell retrobament després d'una setmana d'estiu sense soritr de casa per no veure't... a davant del Crac-crac... que vem fer com si no hagués passat res... Encara eres amb ell, però tant se me'n fotia.
    Bé, sí, vam estar a punt de perdre'ns l'una a l'altra. Però ja va estar. Ara les coses comencen a posar-se crítiques altra vegada, no per culpa de cap noi, sinó de la vida en si, de les circumstàncies, de l'ambient, del canvi d'escola i l'inici a l'institut amb gent nova... Sento que tothom es distancia de mi. Poc a poc, lentament. Però ho noto. I cada vegada que ens ajuntem, no em pot deixar de sonar com una cosa falsíssima. Són coses que té la vida. Però sento que actuem. La vida és massa difícil. No puc més. Caic i ningú se n'adona. Em desespero. Ploro. Però no`puc deixar que 4 pringades m'enfonsin. Per més que bufi el vent, mai podrà fer caure la muntanya. Aguantaré perquè em dic Anna i perquè no vull rebaixar-me ni donar-vos el plaer de veure'm a baix de tot. Encara no sé què faré l'any que ve, és possible que em canvii d'institut perquè no crec que aguanti dos anys sencers amb vosaltres si aneu d'aquest plan. Una mica està bé, però arribarà el dia que explotaré.

    Bé, això més que un comentari del relat és una reflexió i un comentari personal... però necessitava fer-ho. No sé el què faré quan em diguis a l'insti que l'has llegit. Però bé, és igual.
    Molts petons a tothom qui s'hagi llegit això.

    Adéu, Anna. Ens veiem.

    aNNNa.

Valoració mitja: 9.17

l´Autor

Foto de perfil de PonXe

PonXe

2 Relats

12 Comentaris

2486 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Últims relats de l'autor