Qui sóc?

Un relat de: martaplanet

Tancar els ulls i respirar.
Deixar-se anar, arribar a la serenor completa.
Sentir el tacte del gel entre els dits.
Acariciar el dolor de la pròpia ànima.
Somriure davant les mentides.
Som realment el què som?
Podem sobreviure entre assassins?
Hem d'esperar a saber quin serà el nostre futur?
Abandonem el què una vegada vam descobrir?
Sóc jo, estic aquí, ara mateix.
Per què, en canvi, estic abandonada?
El meu cos no em respon, la meva ment s'ha desconnectat.
Les màquines... sóc una màquina?
Puc morir sense morir?
Somiar m'està vedat?
Existeixo o només sóc la meva imaginació?
Necessito respostes.
Qui sóc?

Comentaris

  • Bona reflexió![Ofensiu]
    tonta | 29-12-2008 | Valoració: 7

    M'agrada molt algunes preguntes que fasi el que dius però pot ser que tot vingui d'alguna reflexió que hagis tingut?
    Com t'he dit les preguntes són bones però de diversos temes, per una banda això pot ser bo perquè i així varietat i mínima sorpresa de la relació que poden tenir però per altra, podries desenvolupa molt més cada una o cada tema que toques amb la teva opinió o intuició de les respostes. És una idea...
    En resum el relat és molt captivador i ajuda a pensar, no sé si m'entens: espero que sí.

    Salut!
    anna

  • bon relat[Ofensiu]
    anicnarf | 24-12-2008

    ui! quantes respostes juntes i sense respostes aparents (o si més no amb respostes per descobrir).

    M'ha agradat el relat.

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101088 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.