QUI ASSUMIRÀ LA CULPA POLÍTICA DELS ATEMPTATS DE PARIS?

Un relat de: Antonio Mora Vergés
Tothom diu estar esfereït per les noticies que arriben de França, es parla de 129 persones mortes, i 352 de ferides, en els atemptats del divendres 13.11.2015 .

Com succeïa en el cas de l’atemptat de Madrid de l’11-3-2004, ningú ha demanat responsabilitats politiques per l’ús – manifestament inadequat dels recursos públics - , que feia exactament la policia?. Que feien els serves d’intel•ligència?.

França s’ha fet seva la frase ‘Laissez faire et laissez passer, le monde va de lui même’ pronunciada per Jacques Claude Marie Vincent de Gournay (Saint-Malo (Francia), 1712 – Cádiz (España), 1759).

La mala costum de considerar ‘propis’ per part dels Partits governants, els mecanismes públics de seguretat i defensa, dona lloc dissortadament a situacions com les esmentades.

Al Reino de España el PP només va rebre el ‘càstig’ de les urnes, al bressol de la democràcia succeirà el mateix?.



Els ciutadans d’arreu del món, ara com ara, només podem pregar per les víctimes i les seves famílies.

Comentaris

  • Esfereida[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 17-11-2015 | Valoració: 10

    Així estic pels fets i penso com tu. Mes qui en te la culpa ?
    Com dius sols podem pregar per les victimes.
    Gràcies per posar el meu humil relat al Nadal de Conte.
    Montse

l´Autor

Foto de perfil de Antonio Mora Vergés

Antonio Mora Vergés

6907 Relats

1200 Comentaris

5407052 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Antonio Mora Vergés, l'Argentera 1951, col·laborador del setmanari La Forja de Castellar del Vallès, Nova Tarrega, de Tàrrega , Diari de Sabadell, La Tosca de Moià, El Balcó de Montserrat de Vacarisses.
Editor del blog :
coneixercatalunya.blogspot.com ,
col·laborador de les pàgines web www.guimera.info, i els diàris digitals de : www.moianes.net
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/
http://www.naciodigital.cat/llusanes/
http://www.naciodigital.cat/elripolles/
http://www.baixllobregatdigital.cat/
e.mail mora.a@guimera.info
e.mail amora@moianes.net
email guimera.mora@gmail.com