Qüestions de viatge (I)

Un relat de: CarlesRRPP

I. Donosti o Quants pinxos es va fotre el Panxo!

Desprès de tot l'any conduint amunt i avall per les nostres estimades terres catalanes, vaig decidir que a les vacances no agafaria el cotxe per a res. La genial idea em va obligar a agafar un autocar per fer el trajecte Barcelona-Sant Sebastià. Una romanesa se'm va seure al costat, desprès de cinc minuts ja estava dormint a sobre meu. Set hores desprès, al arribar al nostre destí, em va donar el seu mòbil tot dient-me: quan tornis a viatjar en autocar avisa'm que ets el millor coixí humà que he provat mai.


Vaig recórrer tot el 'Casco Viejo' tastant a cada taverna oberta tota la varietat de 'pintxos' haguda i per haver. No vaig rebentar de pur miracle. Com era la Festa Major de Donostia ('Semana Grande' en diuen ells), vaig acabar concentrant-me a la Platja de la Concha amb un munt de gent més. Gairebé 50.000 persones va comptabilitzat la Policia Municipal, 100.000 l'organització i 34 l'oposició. Cada nit, durant aquella setmana, amb l'escenari de la platja de fons i el Mont Urgull de testimoni majestuós, se'ns regalava un castell de focs. Extasiat en la visió d'una gegantina palmera, obra i gràcia d'una pirotècnia valenciana, va ser quan em vaig preguntar: serà ma estimada Montse d'aquelles que exclamen "OOOOOOOOOH!" als focs d'artifici o s'ho guarda per a millors ocasions?

Comentaris

  • primera entrega[Ofensiu]
    ANEROL | 15-11-2007 | Valoració: 10

    i promet ser diverida. Segueixo