Qüestió de principis

Un relat de: lletreesdexocolaata

-Peró em podeu dir per què us esteu TOT el dia així?
-Així com?
-Així, pensant en ell: que si ell ha dit, ha fet, m'ha mirat, ha mirat a... tot el dia esteu així, canvia una miqueta i seràs molt més feliç!
-Mira, si a tu no t'importa res no és culpa meva, deixa'm estar com jo vulgui d'acord?
-Et diria que hi han moltes més coses a part d'ells però no m'escoltaries.
-T'escolto si em dius el que.
-Amigues, família, Pel·lícules de Tim Burton, Música bona, música dolenta, llibres, gelats de la Jijonenca... et serveix?
-Em serviria si a tu et servís...
-Peró què dius? Si t'ho dic es perqué jo hi crec.
-I jo m'ho crec... Evites la música trista, les novel·les sense final feliç, i les parelles enamorades; així doncs, m'ho crec o què faig?
Arribats en aquest punt em vaig haver de plantejar si era veritat tot alló que havia dit, si continuava així amb aquests principis o si hi renunciava perqué de fet, hi havia renunciat feia massa temps, si creia en tot alló només per sobre, si només era la imatge que intentava donar...
-No el puc tenir no? doncs ja està, penso en això per no pensar en ell, i no et nego que si es presentés l'ocasió mai el rebutjaria.

Comentaris

  • gràcies pel teu contacte i.....[Ofensiu]
    joandemataro | 02-06-2010

    m'alegra saber que t'he fet somriure amb elmeu poema... espero impacient més escrits teus

    Avui et vull recomanar un curtmetratge que es diu " El circo de las mariposas" i el poema que em va inspirar, espero que t'agradi tot plegat

    poema: La papallona sense ales

    un petonàs

    joan

  • primer contacte..[Ofensiu]
    joandemataro | 29-05-2010 | Valoració: 9

    primer de tot et dono la benvinguda a RC i després et felicito pel relat... on mostres les inquietuds, els dubtes, les il.lusions... així és la vida i cal viure-la amb ganes i sabent que hi haurà de tot... coses meravelloses, frustracions, però no passa res sempre endavant....
    en fi, t'envio una abraçadota

    fins ben aviat
    joan

l´Autor

Foto de perfil de lletreesdexocolaata

lletreesdexocolaata

2 Relats

2 Comentaris

1112 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00