Què som?

Un relat de: ullsdexocolata

Vespre de cinema. Vespre d'emocions. Vespre bonic, intens. Rialla penetrant. Crispetes salades, saladíssimes al meu gust. Indiscretes mirades en companyia de breus somriures. Famoses cançons que sonen de retorn a casa amb l'ajuda de les nostres veus. Innocents confessions per trencar el silenci de la felicitat extrema. I al sortir del cotxe em demanes què som. Què som passada ja gran part de la història, després dels records, sofriments i bons moments; pregunta a la que cap dels dos sabem ben bé què dir.

Comentaris

  • Què som??[Ofensiu]
    Susanna Medina | 26-02-2012 | Valoració: 10

    Segurament grans amics... Enamorats o no, el més important és que l'amistat, la confiança i l'amor més pur no es perdi mai. La resta, segurament, és secundari.

  • Què som?[Ofensiu]
    annah | 24-12-2009 | Valoració: 10

    Qui som??

    Vaig descobrir la resposta a aquesta pregunta amb un llibre "El laberint de la felicitat" d'Àlex Rovira i Francesc miralles.

    I la resposta és:
    Som qui decidim ser, qui volem ser.

    Només cal plantejar-se qui volem ser i viure com a tal!

    Una forta abraçada!
    Bon Nadal!

    Anna

  • Mil vegades m'ho he preguntat. Simplement....SOM[Ofensiu]
    Nyanga | 08-12-2009

    Maleida pregunta que jo m'haig de plantejar també massa sovint! Però saps que he après?
    Si ets feliç amb aquesta persona, al seu costat menjant crispetes o a la llum de la lluna, no importa el nom, no importa la resposta d'aquesta pregunta. El que has de fer, si em permets el consell, és simplement VIURE, al seu costat, estimar, deixar-te estimar, caminar, riure, sentir i SER FELIÇ. I el temps sol dirà la resposta de la pregunta.

    :)

    Una abraçada propera i sincera plena de complicitat

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22261 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com