Què se n'ha fet?

Un relat de: JoeDim

Què se n'ha fet, d'aquelles converses?
Què se n'ha fet, d'aquelles estones tant agradables?
Encara ho recordo, ho tinc molt present dins meu. Recordo la primera vegada, la primera conversa, les primeres paraules, aquell tremolor incontrolable, el fort bateg del cor, les ganes de explicar-ho tot en tan poc temps, les nits llargues, que es feien curtes, els matins i les tardes eren com un tràmit per arribar al vespre i poder parlar amb tu.
Què se n'ha fet, d'aquella mirada d'àngel?
Què se n'ha fet, d'aquella química?
D'aquell somriure?
Amb una mirada en teníem prou, per saber com estàvem. Dir el mateix en el mateix moment, pensar el mateix, tenir les mateixes sensacions, els mateixos sentiments, les mateixes pors. No sabíem què era tot allò, potser va passar tot massa ràpid, potser ens va superar als dos. O potser no era el moment. El fet es que tot ha canviat, ja no hi ha converses, ja no hi ha estones agradables, ni mirades, ni....
Tenia l'esperança que fos temporal, però fa molts mesos ja, obre el ulls i mira la realitat em dic, no pots seguir patint. No pots seguir vivint en el passat, fent-te les mateixes preguntes:
On ets?
Què va passat?
Què vaig fet malament?
Que queda?
Sempre ensopego, les coses tant boniques no poden durar, no són per sempre. Ja ho hauria de saber, he ensopegat tantes vegades. Però dins meu crec que és possible, que existeix, que en algun lloc hi ha algú especial, algú com diu una cançó "per viure i morir junts". En el fons encara soc un romàntic.

Comentaris

  • la necessitat de continuar endavant[Ofensiu]
    Txell Pellicer | 06-03-2006

    m'agradat llegir-te,el teu relat em sembla molt sincer, suposo perque no mes aixi es pot expresar aquet sentiment tan doloros de la perdua i la necessitat de continuar endavant
    "mira la realitat em dic, no pots seguir patint No pots seguir vivint en el passat, fent-te les mateixes preguntes: Que queda?"
    m'agradaria saber si realment" les coses tant boniques no poden durar, no són per sempre "
    Jo també he ensopegat! Sort,
    PELL

  • t'acabo de descobrir...[Ofensiu]
    natasha | 06-03-2006 | Valoració: 9

    ...i no me n'arrepenteixo, de vritat! Aquesta situació em recorda moltíssim a una de viscuda no fa gaire i m'ha sorprès veure-la reflectida aquí. FELICITATS x l'escrit!(tot i ser una història una mica trista).

    Vagi molt bé i no deixis d'esciure!

    Una abraçada

    -.-NaTaShA-.-

  • M'ha encantat[Ofensiu]
    DiOn | 06-03-2006

    ***la veritat és que has expressat perfectament un sentiment molt proper al meu... Un relat tendra, clar i concís...***

  • jo també hi confio en....[Ofensiu]
    Matterhorn | 06-03-2006 | Valoració: 9

    ...que en algun lloc hi ha algú especial, algú com diu una cançó "per viure i morir junts".

    I crec que tothom hi hauria de confiar!

    M'ha agradat molt!

    Una abraçada.

  • Ser un romàntic és el millor que hi ha...[Ofensiu]
    Silenci... | 06-03-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, m'he sentit molt identificada, i el que dius el final jo se que en el fons és cert, però hi ha vegades en les que no se pensa d'aquesta manera, com ara jo... però m'ha agradat molt, en aquest petit monoleg se pot dir, expreses molt be els sentiments que tens a dintre i fas que qui ho llgesqui (en aquest ca jo) patesqui el mateix sofriment que tu...

    Et seguiré!!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de JoeDim

JoeDim

3 Relats

10 Comentaris

2988 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Últims relats de l'autor