Que pot passar un divendres al carrer????????

Un relat de: kisa

Una tarda d'un divendres jo anava caminant amb la meva amiga i quan vem passar per davant d'un videoclub uns nens van dir:
- Mira tu novia Victor!
Jo em vaig girar i els hi vaig dir que eran tontos o s'ho feien.
El Victor és un nen que a 2n va fer-me bulling sexual, per dir-lo d'una manera:em donava petons a la boca sense que jo volgues, em morrejava involuntariament...un nen sonat.
Bé continuem, vem continuar caminant i ells van córrer darrere nostre, el Victor em va tocar el cul i vaig explotar, vaig començar a perseguir-lo però un nen em va pegar una colleja, allò era massa, vaig deixar de córrer i vaig aproximar-me al nen i envés de dir-li totes les paraulotes del món simplement li vaig tornar la colleja. Vem començar a barellar-nos fins que una dona que passava per allà ens va separar.
Vaig continuar caminant amb la meva amiga, ara em preguntareu i perquè la meva amiga no ens va separar o va avisar algú? Doncs perquè ella es va quedar de pedra veien la meva reacció, normal no?
Les cames em feien figa, tremolava tota jo, no em creia ho que acabava de fer, havia pegat un nen d'institut! Ja fa uns quants dies d'allò i encara no se perquè li vaig pegar, podia haver fet com si res però no, jo sempre fican't la pota.
Això va passar una tarda d'un divendres.

Comentaris

  • quina ràbia[Ofensiu]
    Rogal Mar | 07-06-2007 | Valoració: 10

    odio, que passin coses com aquestes, tanta gent que està per sota de nosaltres, el principi, els hi tenia por, ara he descobert que sóc superiors a ells, pel sol fet de ser bona persona.

  • Que forta que vas ser kissa[Ofensiu]
    kechupi | 23-03-2007 | Valoració: 8

    Ho podries haver estés una mica més , però va ser tot el que dius. Dew superkissa

  • Que forta que vas ser kissa[Ofensiu]
    kechupi | 23-03-2007 | Valoració: 8

    Ho podries haver estés una mica més , però va ser tot el que dius. Dew surer kissa

Valoració mitja: 8.67