Que n'és de difícil

Un relat de: NilIu
Que n'és de difícil oblidar-te. He "espiat" velles converses on s'observava un clima càlid, afectiu i de complicitat. Quan, simplement, dir-nos pel nostre nom era alguna cosa més, sabies que darrera hi havia una enorme persona que t'omplia de felicitat el teu dia a dia. Ja ha passat molt de temps des d'aquell fatídic mes, molt de temps per plorar, respirar, conèixer, i al cap i a la fi, tornar a caure, veure que, després de tant de temps encara guardo un forat per a tu en el fons del meu cor. I a vegades em fa ràbia i d'altres m'entenc, i d'altres simplement deixo passar aquests sentiments de "melangia" perquè em porten bons moments al teu costat, somriures còmplices, mirades sinceres i abraçades infinites. Em nego a creure que no t'agradés res de mi, que a hores d'ara no pensis ni un moment en la meva persona, o en els divendres al vespre que disfrutavem dormint l'un el costat de l'altre, m'hi nego. No saps fins a quin punt aquelles paraules em van fer mal, van foradar-me de tal manera que a hores d'ara encara hi penso i senyors, mira que hi he donat voltes. I demà serà diferent, pensaré en tu, però 5 minuts i no 50 com avui, o potser no i torno aquí per expressar allò que sento i així no plorar. He après moltes coses i alhora la ràbia que em corre per dins és immensa, la de coses que podia haver millorat, o haver fet millor. Però ara és tard, tot i que dins meu, en un espai molt i molt llunyà, al costat d'on dormen els somnis, hi ha una esperança, encara jove que algun dia, tard o d'hora, tornis al meu costat. Espero no ser gaire vell, llavors.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

NilIu

1 Relats

0 Comentaris

246 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor