Què hi faig aquí?

Un relat de: DJG
M'aixeco cada dia pensant i pensant. A vegades fins i tot em plantejo si en una altra vida vaig ser filòsofa... De cop, el cap se m'emplena d'ocells i res té sentit. Em miro al mirall i sembla que no sé qui sóc, què carai hi faig aquí. Busco hobbies, aficions, coses que em facin sentir satisfeta i la veritat és que poques són les que ho fan. Em pregunto a diari, si sóc aquí per algún motiu. Potser sóc aquí perquè estic destinada a enamorar-me d'algú molt important i de ser una persona que tindrà molt a dir al món...potser sóc aquí per a dur a terme una vida curta, senzilla i ràpida...potser estic aquí de pas...potser quan menys m'ho esperi, tot donarà un gir de 180 graus, i m'aclararé, veure del cert el meu futur, el que he de fer i ho faré. I potser no serà així. Veus per la tele persones que han fet grans éxits i ara, encara se'ls recorda. Mahatma Ghandi, Maria Teresa de Calcuta...o, en quan a diferents éxits, a l'Stephen King, a la J. K. Rowling... La pregunta que em faig, sol ser "Seré algun dia tant important com ho van ser ells?" "Tindré algun dia algún tipus de repercussió en aquest món infinit?" Malauradament, tanco les carpetes i les llibretes i veig clarament, que encara tinc molt a fer, encara em queda molt camí per recórrer.


Dolors Jou Gironès

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer