Què és l'odi.

Un relat de: Gemma D.
Què és odi? Odi és sentir aversió. Cap a algú, cap a alguna situació o cosa. Quan sento odi és quan sento impotència i impotència és no poder fer front amb els propis medis. Per tant, si no podem enfrontar-nos-hi, de què ens hem de preocupar? És com qui pretén evitar que la Terra giri al voltant del Sol. Però encara hi és aquesta mancança no resolta molt a dins meu. És inevitable.Però es suavitzable? Com? Ets un sentiment negatiu, però penso que aquesta és només una carcassa. Si jo no sentís odi per allò que va passar, seguiria essent vulnerable com una fulla que hom trepitja al carrer. L’odi ens permet no tornar a deixar-nos arrosegar per aquella situació que tant de mal ens va crear. Un cop sentim odi, poca cosa podem fer dins nostre. Però és un mirall, l’odi que roman sota el pit identifica una possible situació o persona que ens sotmetrà a un futur estat d’impotència, ràbia i com a conseqüència, d’odi.

Perquè un cop instal·lat, com et vomito? Ets com un fill que mai podré parir, o això em sembla a mi. Amb els anys minorem la intensitat del rancor i del dolor, però l’odi segueix allà. En el meu cap odio tant, crido i ploro que encara no sé qui sóc darrere teu. Un jo sense odi no és el jo que conec. Realment, no importa, ja que m’estimo més no conèixer-me a saber de tu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Gemma D.

2 Relats

3 Comentaris

1404 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor