Què és enamorar-te?

Un relat de: Somiadora Emboirada

Què és enamorar-te?
Enamorar-te és veure...
Enamorar-te és pensar...
Enamorar-te és creure...
Enamorar-te és imaginar...
Enamorar-te és riure...
Enamorar-te és il·lusionar-te...
Enamorar-te és parlar...
Enamorar-te és sentir...
Enamorar-te és compartir...
Enamorar-te és estimar...
Això et pot passar en el millor dels casos.
De vegades enamorar-te no és tan bonic com sembla, o com tothom diu.
Enamorar-te pot ser veure...
Enamorar-te pot ser pensar...
Enamorar-te pot ser imaginar...
Enamorar-te pot ser il·lusionar-te...
Enamorar-te pot ser desil·lusionar-te...
Enamorar-te pot ser patir...
Enamorar-te pot ser plorar...
Enamorar-te pot ser estimar en secret...
Enamorar-te pot ser no viure...
De vegades l'amor pot ser cruel, et pot destrossar. És estimar a aquell persona, imaginar que estàs amb ella, que rius al seu costat, que li fas mil petons i ella te'ls torna. Tot això crea en el teu interior un seguit d'emocions que necessites viure, ara, però resulta que tot és pura imaginació, i caus estès al terra. És com un voler però no poder. Ho necessites i no pots fer res per tenir-ho. És horrible.

Comentaris

  • FELICITATS![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Núria Gausachs i Cucala

  • Exacte. [Ofensiu]
    Xecspiar | 07-01-2009 | Valoració: 10

    No es podria explicar millor.
    Mira, com a mínim veig que no sóc l'únic a qui li passa. Que ja va bé!

    Fins aviat!

  • Sentiment universal[Ofensiu]
    Unaquimera | 29-01-2008

    Ja veig que, tal com em vas dir, gran part de la teva obra gira en torn a l'amor!
    És clar que aquest sentiment tan universal pot manifestar-se de moltes maneres... Tu ho has reflectit en el teu poema, on apuntes emocions, estats d'ànim diversos i manifestacions de tot tipus a partir del fet d'enamorar-se, tant si s'és correspost com si no... Has dibuixat un panorama força ampli, on caben tantes vivències com persones s'enamoren!

    Jo també vaig escriure un relat que pretenia exposar una de les moltes situacions en què es pot viure l'atracció, l'apropament entre dues persones, però d'una manera ben poc habitual; es tracta de Nocturns; si et decideixes a llegir-ho, espero que t'agradi.

    Ara t'envio una abraçada desitjant-te una bona nit i un bon descans,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Somiadora Emboirada

Somiadora Emboirada

28 Relats

55 Comentaris

35142 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Llibertat i sentiments són dos paraules que em defineixen. Em considero una persona carregada d'emocions i sentiments, que la més insignificant brisa d'aire em pot despertar alguna cosa i fer-me plorar. Aquests sentiments que porto dins, no tinc la facilitat de trure'ls a fora, no els puc alliberar si no és per escrit. Aquest és el resultat i la causa dels meus escrits: uns sentiments que porto dintre i que no hi ha manera d'exterioritzar-los si no és per escrit.




somnisemboirats.blogspot.com