Que algú em regali una rosa

Un relat de: la nosequè

Per favor, que algú em regali una rosa aquest Sant Jordi i que no sigui la meva mare o el meu pare, ni la meva germana, recentment finlandesa, amb la seva rosa virtual, ni la flor de paper feta a l'escola pel veinet, ni la rosa barata que regala el supermercat, ni la gitana que a la nit les ven rebaixades, ni la rosa que em regalo a mi mateixa, ni cap amic ni amiga, ni tiets ni cosins, que no sigui l'empresa on treballo, ni cap rosa abandonada i arreplegada, ni la rosa promesa que el meu germà sempre oblida regalar-me, ni cap punt en forma de rosa i cap rosa de color blau, ni la rosa imaginària que m'haurien d'haver regalat els meus ex-amors, ni cap rosa regalada per compromís ni per pena. I si no pot ser que sigui tot l'anterior.

Comentaris

  • Gràcies!!![Ofensiu]
    la nosequè | 23-04-2008

    Ei! quin detall!!! moltes gràcies Àngel Negre!

    I moltes gràcies a tots els que m'heu comentat el relat, amb les vostres poesies, reflexions...

    una abraçada

  • potser serveix ??[Ofensiu]
    Angel Negre | 23-04-2008

    Photobucket

    gege

  • potser serveix ??[Ofensiu]
    Angel Negre | 23-04-2008

    http://i297.photobucket.com/albums/mm207/jmgg_txell/rosa.jpg

    gege

  • Entre totes les que anomenes,[Ofensiu]
    RATUIX | 23-04-2008

    juntes, no sumen ni de lluny aquella rosa diferent que ens deixa marcat un Sant Jordi per sempre. Només n'hi ha una que tingui sentit. Espero que te la regalin...

  • Que algu em regali un t´estimo...[Ofensiu]
    SweetInnocence | 21-04-2008 | Valoració: 10

    m´ha agradat el teu escrit... ple d´aquest sentiment que ens agafa quan arriba Sant Jordi i estem sols, i la familia o els amics ens regalen roses d´afecte, perquè no ens hi sentim, però no rebem cap d´amor.

    SweetInnocence.

  • amb color de sang.[Ofensiu]
    Avet_blau | 21-04-2008 | Valoració: 10

    Roses de compromis, de tradicció,
    criades en captivitat, en inmensos hivernacles
    igual que altres mil.lions de roses:
    sense espines , ni olor.
    ben embolcallada de paper, cinta i espiga,

    la Rosa, te que ser amb espines,
    amb olor intensa,
    amb el color de la sang.
    acompanyada de paraules tendres,
    de sentiments,
    i d'amor.

    Busqueu-la ! i doneu-la!

    Avet

  • s'accepta pop.........[Ofensiu]
    lienu | 21-04-2008

    s'accepta pop com a animal domestica va........ pero segueixo pensant que la rosa encara que estigui plantada dura menys....