Quatre records materials

Un relat de: jordiclusella

Prop d'un any he trigat a adornar-me

que guardo abandonats els discs que vas regalar-me,
igual que els llibres, llegits per sobre, gens aprofundits;

el jersei que tan i tan bé em quedava
l'han tapat altres peces i la pols, com als pantalons;

les cartes segueixen allà on sempre, poc rellegides...

És trist, però res comparat amb adonar-se'n
que a part d'això, de tu ja res em queda.

Comentaris

  • fosca | 11-07-2006 | Valoració: 10

    Aquest relat m'ha fet pensar molt en una situació similar a la teva (per no dir molt igual), ja res del que es va viure existeix, només quatre records materials com diu el teu títol. Aquests, òbviament, et fan pensar en el passat, en allò que vas ser i que ara no ets. Quan te n'adones de què el passat existeix és perquè has perdut o has guanyat quelcom a la teva vida. Un canvi important que t'ha fet reflexionar sobre el què vas viure.

    Besets

    Anna

  • quatre records...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-02-2006 | Valoració: 10

    materials ens quatre versos magistrals i al final, abandonant la porca misèria de la matèria... ve la punyalada final: "... de tu ja res queda" brutal!!!!
    una abraçada!

  • Senzillament...[Ofensiu]
    annah | 08-02-2006 | Valoració: 10

    molt bo! M'has deixat sense paraules...

    Els records materials tan sols són això... materials... el que realment queden son els resocrds viscuts, els bons i els mals moments... records que són difiícils d'oblidar.

    Una abraçada!

    Anna

  • una realitat...[Ofensiu]
    ROSASP | 02-01-2006

    Un poema que resumeix com el temps va cobrint de pols els records que un dia van estar plens de vida.
    Entre els versos sembla escampar-se una boirina de tristesa, però sense dramatitzar l'evidència d'una realitat que no té amagatall possible.

    Un títol encertadísim per definir les sensacions que vesteixen el poema!

    Bon Any!
    Una abraçada!

  • Aixì...[Ofensiu]
    AVERROIS | 02-01-2006

    ...son algunes relacions, son com la flama d'un gran foc que desprès sino s'alimenta es converteix tan sols en cendra. Una abraçada.

Valoració mitja: 10