Quan tornin les foscors (i XVI)

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella

CAPÍTOL XVI

-Jo sóc en Quitolis!

-Mestre! Vós, ...en Quitolis? GUAU, que fort!

-Fill meu, no diguis guau!, que em faràs plorar!

-Però, si vós sou en Quitolis, llavors qui representa que sóc, jo?

-Fill meu, t'he dit que érem aquí per desvetllar un gran misteri, el Gran Misteri.

-Sí mestre, ja hi vau dir això, sí. Però dieu, qui sóc jo?

-Fill meu, tu ets el Gran Misteri! El nostre secret més ben guardat .... fins ara.

-Mestre, si us plau, dieu-me d'una vegada, dieu-me QUI SÓC JO?

-Fill meu, tu ets ...




Nota de l'autor

Amiga lectora, amic lector,

Has arribat al final d'aquest llarg viatge.
Ara et tocaria descansar. Però poc que ho podràs fer si no saps com acaba el relat, oi?

No és la meva intenció provocar-te males sensacions, ni deixar-te amb un mal gust d'ulls. No.

Però, després de tot el què has llegit fins aquí, estaràs amb mi que el relat no pot acabar com la majoria de relats, amb una sorpresa just al final de la història.

Has de saber, amic lector, amiga lectora, que la resposta que tan esperes ja fa temps que fou publicada.

Si vols desvetllar el Gran Misteri, t'aconsello que vagis a aquest relat Qui sóc jo? i hi cerquis la resposta.

I vet aquí un gos i vet aquí un gat, vet aquí que el relat s'ha acabat.
I vet aquí un gat i vet aquí un gos, vet aquí que el relat s'ha fos.


Nota de Nota: Alguns dels millors especialistes en foscors sostenen que si es fa una recerca acurada al google, es pot sentir una veu que crida: Nerooo, Quitooooolis, Nerooo, Quitooooolis, ... És la Margot, diuen, que busca desesperadament els seus amics del cor per tots els racons de la xarxa.

Comentaris

  • miquel... voldria poder seguir llegint els teus relats nous... perquè en tens oi?[Ofensiu]
    Marc Freixas | 24-01-2006

    a la teva biografia dius que "qui avisa no és traidor" perquè dius que no ens deixaras d'escriure mai... mmm, però ja portes massa temps sense fer-ho miquel


    et trobem a faltar... almenys jo si!!


    torna,
    torna aviat,
    torna ara mateix!!!


    m'agraden els teus relats miquel, no ens pots abandonar


    vas ser un dels primers a escriure a rc, has de ser-hi!!


    una molt forta abraçada company de lletres!!


    salut

  • Mon Pons | 18-04-2005

    miquel, com va? Fa dies que no publiques res... més aviat dir-te que jo no havia tingut ocasió de llegir res més de tu. No obstant, em trobo avui amb la sorpresa d'aquest "Quan tornin les foscors..." i m'ha agradat molt, també la inclusió del teu web! Ha estat una agradable troballa d'un "artista de la Vall de Llémena!!!!
    Collonudes les imatges d'"spidermans" i "hivern", bé.... gairebé tot el que fas! I els dibuixos! Enhorabona i fins aviat!

    Pd/ et puntuo globalment, eh?

  • Visca les foscors!!!![Ofensiu]
    Linkinpark | 18-03-2005 | Valoració: 10

    Divrtidissim!! Visca les foscors i visca tot!!!! I visca el miquel! Ets el millor. Espero que continuis fent relats tan divertits com aquest! No paris mai d'escriure!!

  • Et demano disculpes[Ofensiu]
    pèrdix | 17-03-2005

    al capitol, diguem-li n, ara no recordo, em vaig portar malamament, et vaig acusar de pendre'ns el pèl amb el protagonisme del mestre i el jove... carai si eren protagonistes..

    El feble deixeble, pobre animal desemparat deu der el net de l'original. I a la vegada obre un interessant debat filosòfic sobre la lucidesa del mestre, que es capaç de comunicar-se amb el deixeble.
    Les barreres reproductives, anul·len qualsevol altre explicació.

    Molt bé Miquel. Mira tant esperar que tornessin, i resulta que mai havien marxat...ja em semblava a mi que hi havia sempre poca llum...

  • Magistral[Ofensiu]
    BlauFosc | 15-03-2005

    Senzillament magistral. Si això fos un anunci de Citroen y jo fos en Camacho (que no és el cas) tan sols podria dir:

    -Imparable! Imparable!

    En vull més... potser que llegeixi molts altres relats que tens publicats.

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

336 Comentaris

193370 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

La meva pàgina web: miquelbohigas.com També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla