Quan jo era un infant dins teu

Un relat de: Ullsblaus1

Jo, bec de la teva aigua.

Jo, menjo del teu aliment

Jo, recordo dels teus records.

Jo, estic content dels teus somriures.

Jo, ploro dels teus ulls.

Jo, escolto de les teves orelles.

Jo, oloro del teu nas.

Jo, sento dels teus sentiments

Jo, noto del teu tacte.

Jo, visc de la teva vida.

Jo, existeixo de la teva existència.

Comentaris

  • Hola Marc.[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 12-10-2008


    He estat remenant una mica el teu racó (preciós el poema de proa a popa...), però m'he decidit a deixar el comentari aquí.

    Dedicat a la mare, i què millor? Serà que estic tova o que alguna cosa estranya té el teu poema que emociona tant.

    Penso que qualsevol persona que l'hagi pogut llegir ha tancat un moment els ulls i ha pensat en la seva pròpia mare. És molt bonic, sincer. És un gran vincle el de mare i fill, i l'has sabut posar en el paper d'una manera excel·lent.


    AbraçadoTes!


    Salz.

  • Com a mare,[Ofensiu]
    M.Salles | 04-10-2008 | Valoració: 10

    haig de dir que algun dia m'agradaria rebre un regal com aquest poema.

    Com a filla, lamento no haver-lo escrit jo.

  • aquest m'ha emocionat[Ofensiu]
    Perestroika | 26-08-2008

    Ma mare sempre em dóna la tabarra perquè li dediqui un, i mai no ho he fet.

    Veient aquest.. em trec el barret

  • francament molt entranyable[Ofensiu]
    fill de les ombres | 07-08-2008 | Valoració: 9

    m'ha cridat l'atenció perquè li dediques a la teva mare.

    encantat de conèixer-te

    segueix escrivint, és un bon plaer.

    els meus textos en vers, entre ells el de "la llum" que has comentat, són cançons del meu grup de música.

    ens diem enrenou i pots llegir-nos i escoltar-nos a www.enrenou.com

  • Hola de nou[Ofensiu]
    Aina_R | 27-07-2008

    Ei, ara fa molt que no passava per RC, però ja saps que sempre que em connecto, passo per mirar quins nous relats publiques.
    Aquest l'he trobat molt tendre, sempre és bò recordar-se de la mare així, amb amor, enlloc de fer-la enfadar, és un sentiment molt noble l'agraïment.

    Una abraçada molt forta :)

  • Homenatge[Ofensiu]
    Jimbielard | 26-07-2008 | Valoració: 10

    magnific a qui t´ha donat la vida, a qui t´ha estimat i estimes amb aquesta passió amb la que desprèn aquest bonic poema. Molt bé, Marc. Esta clar que no hi ha edat per poder reflectir els sentiments de la manera que tu ho has fet. Benvingut al club dels qui homenatgem la mare entre altres coses, en forma de poema. Has entrat per la porta gran. Però no deixis d´a prendre.

    Una forta abraçada

    Joan.

  • Existeixo de la teva existència[Ofensiu]
    ginebre | 26-07-2008

    fa uns quants dies que tenia pendent una visita al teu tros. I aquí estic. Primer que et felicito, perquè ets molt jove i tens coses a dir i les escrius molt bé.
    Et comento aquest, perquè m'agrada moltíssim.
    Trobo la repetició del jo a l'inici de cada vers un gran encert. I en el fons, l'estructura i el significat van del tot aparellats.
    Com a poema dedicat a la mare, és preciós i ple d'amor, però crec que va molt més enllà. És un poema d'amor total també. Un poema d'amor a la Terra, i a tots els éssers vius. Perquè no sóm res sense la seva aigua, el seu aliment, els seus sentiments....
    Aquest Jo no es basta a si mateix, encara que creixem i ja no siguem "l'infant dins la mare", podriem seguir proclamant aquests mateixos versos:
    "Jo, existeixo de la teva existència"
    Ens som imprescindibles i crec que aquest és el poder del missatge que escrius, d'una forma tan diàfana i clara que gairebé encega.
    Moltes felicitats, Marc, i endavant!
    ginebre

  • tendre, intens[Ofensiu]
    Lior | 10-07-2008 | Valoració: 10

    Hola ullsblaus,

    què dir d'aquest poema? Tendre, intens, magnífic... Jo crec que a totes les mares els encantaria que els escrivissin un poema així.

    Fins aviat!

  • tendre, intens[Ofensiu]
    Lior | 10-07-2008 | Valoració: 10

    Hola ullsblaus,

    què dir d'aquest poema? Tendre, intens, magnífic... Jo crec que a totes les mares els encantaria que els escrivissin un poema així.

    Fins aviat!

  • Homenatge a la mare[Ofensiu]
    DANA | 10-07-2008 | Valoració: 10

    Jo també vaig fer-li un poema dedicat a la meva mare. I a l'igual que la meva, estic segura que a la teva mare també li va caure la "baba" i alguna que altra cosa més.
    Tot un detall, i un excel·lent fill!
    Dana

  • Magnífic!![Ofensiu]
    Naiade | 04-07-2008 | Valoració: 10

    M'ha emocionat aquesta poesia tan tendra i sincera. Admiro que als teus tretze anys tinguis una visió tan clara de la vida i uns sentiments tan entranyables. Segur que la teva mare en deu estar molt orgullosa.
    Gracies pels teus comentaris, jo et seguiré llegint, m'agrada el teu estil.

    Salutacions

  • Una gran lliçó d'amor.[Ofensiu]
    JOANPG | 01-07-2008 | Valoració: 10

    Ullsblaus1 has escrit un gran poema. Vas millorant cada vegada més, i tot fent cas dels que t'aconsellan, els pagas amb amor.

    Tu,has de sadollar la set dels relataires que volem aigua de la teva dèu...
    Tu, has d'alimentar la nostra fam d'escrits generosos...
    tu, has de fent-se recordar recors oblidats de la nostra joventut...
    Tu, has d'oferir somriures si de sobte ens manca un somrís...
    Tu. amb aquets ullsblaus has d'ensenyant-se a plorar per la manca de llàgrimes...
    Tu, has de fent-se escoltar paraules encisadores dels teus llavis privilegiats...
    Tu, ens has d'embriagar amb el perfum de les teves paraules...
    Tu, ens has de trametre sentiments per copsar el sentit alegre de la existència...
    Tu, amb el teu tacte ens faras tocar de peus a terra si ens enlairem inutilment...
    Tu, has de viure la teva vida fent viure-la als altres una mica millor...
    Tu, encare que no existissis, t'hauriem d'inventar per transmetrens la teva vitalitat...

    La teva mare pot sentir-se orgullosa del teu amor i els altres ens hi sentim per compartir la teva imaginació inesgotable.

    T'admira JOANPG.

  • Preciós![Ofensiu]
    MarBlava | 30-06-2008 | Valoració: 10

    M'ha emocionat moltissim aquest relat.
    Entre mare i fill hi ha un lligam especial des del mateix moment en que sinicia la vida.
    Quan és petit el fill és totalment dependent de la seva mare, a mida que va passant el temps es torna més independent, però sempre hi ha aquesta relació especial, ja que l'amor d'una mare és el més desinteressat del món.

    M'alegro que als teus 13 anys puguis tenir una visió tan clara de les coses que t'envolten, a mi m'ha costat molt de temps assolir-la.

    Et felicito , gaudeixo molt llegint-te. Ets original i saps transmetre molt be els teus sentiments.

    Un petonet!
    MarBlava

  • Hola ![Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 29-06-2008 | Valoració: 10

    Primer agrair-te els comentaris que m'has dedicat i que venint d'un autor tan jove em resulten doblement apreciats, gràcies també ja que aquest a estat el vehicle d'arribar al teu espai i de conèixer-te
    He començat per el darrer treball que has publicat, i m'ha encantat aquest poema a la mare però que també podria estar dedicat a qualsevol altre amor. El Jo amb el que comences cada vers li dona una força especial.
    Jo tinc un poema publicat a RC que encara que molt diferent també esta dedicat a la mare, si pots el llegeixes, espero que t'agradi.
    No dubtis que jo llegiré i comentaré tots els que has publicat.
    Una abraçada

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

  • amor claustral[Ofensiu]
    franz appa | 29-06-2008

    Perfecta història d'amor, que, si hom no repara en el títol, pot resultar de qualsevol amor, i que, des de la perspectiva del títol, pren el caire concret de la descripció de la que, no per biològicament exacta, deixa de ser misteriosa relació maternofilial en la vida abans de la vida civil que és el temps fetal.

    Un poema preciós, el teu 13 en els teus 13!

    Una abraçada,

    franz

Valoració mitja: 9.91

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82011 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats