QUAN EL POT DE CAFÈ ET MIRA AMB ULLS ASSASSINS, tot i que el dia abans l’has rentat amb aigua calenta i sabó.

Un relat de: Annalls





I és que clar, et diuen que cal fregar fort i tu li has passat la mà i ja no recordes la potència en què ho has fet, tenies una dotzena de caixes plenes de productes a terra, ocupant tota la cuina -coses de comprar digital i haver d’esperar deu dies a què t’ho portin i que tampoc saps si et portaran la comanda completa o la meitat per exhauriment de material, i demanes això i també allò per si de cas ... i sí, l’han portat completa- i estaves baldada, amb l’esquena adolorida d’ajupir-te perquè la pica és més baixa que tu, i arriba un moment en què no saps el que et fas.
Ja n’arriba a ser de complicada aquesta tasca! Cal tenir mil ulls i mans per no cometre cap error que podria ser letal.
Et truca el repartidor i surts, camines uns metres fins al portal i li dius que t’ho deixi a l'altre cantó, et mira un xic estranyat -com s’ho farà aquesta bona dona per portar-ho tot cap a dins? Ja té una edat i algunes caixes pesen!-
De cop entres en pànic... portes les sabatilles d’anar per casa, com t’ho fas per trepitjar la zona 0? Et descalces? I si s’infecta el mitjó?
Vas a buscar un altre calçat -el d’anar a fora-, et treus les sabatilles i te’ls poses just a la línia al mig del portal, prems com pots les caixes cap a dins -aiiiii les lumbars!- pantaixes però els productes congelats i de nevera els has d’entrar, fent un darrer esforç agafes les caixes corresponents i les entres a casa i... cagumtot, no t’has canviat les sabates!!!!!
Un cop tot dins i després d’haver fregat el passadís, haver-te canviat la roba perquè una caixa malparida t’ha fregat, descansat unes hores després d’haver solucionat el tema dels refrigerats amb les mans vermelles de l’aigua quasi bullent i tant refrec, comença el mal són...
Les caixes s’estaran dies al terra de la cuina fins que de mica en mica aconsegueixis anar netejant , canviant d'envàs i el que calgui, sense estar mai segura de si ho has fet bé, canviant pijames per si el producte que accidentalment t’ha tocat estigués infectat, comences a fer-te més i més preguntes com ara:
A) Les caixes o bosses en cas d'estar infectades... pot el cocovirus saltar* i infectar altres llocs?
B) Segur que has fregat bé? Diries que no, que les mans sí però els productes... a més alguns no suporten gaire fregament...
C) Quin dia ho van portar? Dimarts o era dijous? La càrrega viral en cas de ser-hi ja deu haver baixat? Desaparegut?
D) L’aixeta, i la maneta després de cada rentada ja els has desinfectat? Almenys un cop sí, recordes bé la sensació de torbació que et va agafar netejant l’aixeta, fins i tot la teva filla et va fer conyeta...

Epíleg


Aiiixxx que un esquitx ha anat al plat que s’estava eixugant, au renta el plat, renta les mans i aiiiiix el pot del gel, el dosificador el dec haver infectat i toooorna a començar... No em penso tornar a rentar les mans mai més després d’això.

*Encara no sabia com es comportaven els virus, ara ja en sóc experta!

Comentaris

  • Maniàtica [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-09-2020 | Valoració: 10


    Un relat molt entretingut, on la protagonista és massa mariàtica per les condicions de netejar tots els estris que tenia. Ha ha ha ha...
    Ai! els esquitx que no paren...!! Però el netejar és important. M'ha agradat llegir-te de nou, Annalls.
    Una salutació i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

  • Obsessió[Ofensiu]
    SrGarcia | 01-09-2020

    Un relat divertit, tot que té un fons dramàtic. Aquesta obsessió per netejar i desinfectar i pensar que potser ho hem fet malament és una cosa que li ha passat a molta gent.
    Millor agafar-se les coses amb un somriure.

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76590 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.