Quan dorms...

Un relat de: Annalls
M’agrada mirar-te quan dorms,
calladeta i silent,
petonejar-te i acaronar-te dol-cement,
llavors, despertes, somrius , i fas que t’enfades,
és l’hora del joc i dels riures.

Comentaris

  • He anat a buscar aquest mini-poema que feia temps que havia llegit[Ofensiu]
    Atlantis | 31-03-2013

    i m'havia omplert de tendresa. Per deixar-hi la meva empremta.

    I desijar-te un bon dia de pasqua

  • un bonic despertar[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 01-02-2013

    malgrat el possible mal humor pel canvi del son a la vetlla. Boniques paraules, senzilles que també obren camins a mil històries diferents.

  • Dolç i suau[Ofensiu]
    brins | 27-01-2013 | Valoració: 10

    Quin poema tan bonic, Analls! Des que llegeixes el títol ja comences a sentir la música de mil records que t'arriben a l'ànima. El despertar d'un fill és un moment màgic que no s'oblida mai, i tu l'has sabut explicar amb poquíssimes paraules. Moltes felicitats!

    Que passis un bon diumenge, benvolguda Analls!

    Una abraçada,

    Pilar

  • Tens un do[Ofensiu]
    Carles Ferran | 26-01-2013

    per escriure relats profunds amb les mínimes paraules. Els teus poemes són petites perles. El despertar d’un infant està descrit amb una delicadesa que enamora i provoca enveja.

  • Amorós[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 25-01-2013


    Dolç i amorós, m'ha agradat molt!

  • Com ha de ser![Ofensiu]
    Mena Guiga | 25-01-2013

    S'enfaden i és el contrari: estan contents de saber-se estimats, però volen ser 'grans' (amb el pas dels anys entendran l'estupidesa en la que tots, irremeiablement caiem) i és un pas o un pre-pas. Ara que si la criatura és petonera i/o carinyosa de mena, no es nota tant. A mi no m'han tocat, d'aquests. Tothom és com és. Potser és que jo em passo i cal contrarrestar!


    Un mini poema que arriba al cor, de mama que estima molt!

    Faltes: en tens de puntaució i és 'dolçament'.

    Una abraçada desde el portal del Maresme (queda que fot mitja por i tot, tu!)

    Mena (i no deixis d'escriure. El cotó de sucre que tens a la foto potser hi ajuda).

  • Gràcies![Ofensiu]
    polpa d'aire | 25-01-2013

    Les teves crítques (i les dels altres) són el que m'ajuda a millorar cada dia!
    t'ho agraeixo molt!

    i... gràcies també per regalar-nos versos com aquests!
    molt bonic!

    polpa

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76530 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.