Quan cal dir prou (Stop retallades!!)

Un relat de: free sound
Q uan retallen drets, quan ens volen muts,
U lls ara oberts, i somnis crescuts.
A mb l’educació i la sanitat,
N o es pot jugar,

C al seguir lluitant,
A mb ganes cantant.
L a desigualtat no és llibertat,

D irem més que mai: PÚBLICA
I DE QUALITAT.
R es de retallar,

P rou de camuflar,
R etallada va de la vostra mà.
O n caldrà pensar, per continuar,
U nes diuen PROU...i encara plou

Abril 2012 (Plou i fa sol, de retallades PROU!!!)

Comentaris

  • PROU!!![Ofensiu]
    Materile | 18-10-2012 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt el teu acrostic que denuncia perfectament el mal moment que estem passant: retallades per tot arreu, i amb un bon forat a la cultura,espoliacions, insults, mentides, humiliacions...

    Ho has plasmat perfectament.

    Una abraçada,

    Materile

  • Naiade | 24-05-2012 | Valoració: 10

    Cal dir prou a la teranyina que ens va embolcallant a poc a poc, implacable. Els nostres crits ressonen i el vent se’ls va enduent cel enllà. Ens volen distreure amb fal•làcies que no venen al cas. Cal ser ferm, no deixar-se endur per viaranys enganyosos. Cal actuar, cal lluitar encara que ens vulguin fer callar.
    Excel•lent poema free, pura realitat.
    Una forta abraçada plena de solidaritat

  • Retalls?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 08-05-2012 | Valoració: 10

    Ara fa poc hem tingut un clar exemple d'austeritat i retallades: la cimera del Banc Central Europeu. S'han allotjat a la Pensió Lolita i han anat a sopar de tapes a la Barceloneta. I han passat totalment desapercebuts, sense cap mena de vigilància. Així m'agrada! Una abraçada.

    Aleix

  • un crit[Ofensiu]
    liudmila | 06-05-2012 | Valoració: 10

    dels giros polítics... Tens la raó. Les retalledes en educació i sanitat només poden empitjorar el nivell en que la societat es troba ara... Per poder prevenir la deliqüència, s'ha de fer més activitats (extraescolars) i gratuïtes, si no la gent "s'abuireix" i busca unes formes de divertir-se no adequades, sobretot els joves que no treballin i si no s'hi impliquen a la educació i a les activitats, que serà?

  • Ja triguem[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 03-05-2012

    a dir prou del tot, i ara que els tenim a tots ben reunits... millor fem poesia?


    Bon acròstic Free.

    Ferran

  • gràcies de nou free. :- ))[Ofensiu]
    joandemataro | 03-05-2012 | Valoració: 10

    prou retallades, prou pagar peatges, prou abusos....

  • Estic amb tu[Ofensiu]
    joanalvol | 02-05-2012 | Valoració: 10

    Però d’on traurem les forces per dir ja n’hi ha prou! Com podrem suplir els corruptes? Qui ens garanteix estabilitat quan tot el procés és inestable? D’on surt el poder despietat que sempre carrega sobre la massa i no té altre recurs que dir: ja n’hi ha prou! Podem dir-ho, podem cridar ben fort. El poder escolta i fa veure que no ho sent.
    Una abraçada, Free
    Joanalvol

  • Carles Ferran | 27-04-2012

    Que es retallin ells els sous i les prerrogatives abans de res.

  • Solament[Ofensiu]
    T. Cargol | 27-04-2012

    cal triar un govern del poble,...

  • Bonhomia | 27-04-2012 | Valoració: 10

    ...seguirà plovent, i hi haurà més tsunami-bancs, i hi haurà una esponja artificial que ens absorbirà, però estarem aquí!


    Sergi

  • cal dir prou...[Ofensiu]
    joandemataro | 26-04-2012 | Valoració: 10

    a tot tipus de retallades, a la corrupció, a la política barata, a la manipulació, al poder dels diners, a....

    gràcies free, el que no ens retallaran és la veu

    abraçades
    joan

Valoració mitja: 10