Quan arribi l’estiu

Un relat de: rautortor

Fotografia a elbrogit.com


Quan arribi el solstici revifarem
les brases oblidades perquè l’esperança
pugui encendre les roses de l’endemà,
desitjos tenaços a punt de badar-se.

Llavors, entusiastes, enfilarem la nit
tot brandant les torxes de l’estiu
sense pensar en auguris tardorals,
com si el temps fos tot nostre.


Comentaris

  • Hola Rautortor:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-08-2019

    Voldria dir-te que el poema de "Alada obscuritat", no m'has dit res al respecte..., doncs no vull que t'ho prengues fort, però... pots dir-me alguna cosa sobre ell.
    Gràcies i si tens temps ja em llegiràs algun altre poema.
    Un salut...
    Perla de vellut

  • Hola Rautotor: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-07-2019

    Vas vindre a la meua pàgina i em vas comentar alguna cosa, però encara no m'has llegit cap poema meu.... bo, no passa res..., però t'invite al meu últim poema que he editat. Gràcies i fins a l'altra...
    Una salutació...
    Perla de vellut

  • L'estiu joliu[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-06-2019 | Valoració: 10

    Aquest estiu és el que paga la pena. Escalfor interna, sang a les venes, creativitat i repòs. Quin poemàs! Una forta abraçada, Raül.

    Aleix

  • Amb esperança.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-06-2019 | Valoració: 10

    Què bé sona aquesta poesia, Rautortor.
    Veig i llig el poema i em sembla que el solstici no deu d'acabar-se, doncs el temps és per a viure'l i viure tot l'estiu. Està molt complet i té molta qualitat alhora de revifar-lo per a que no s'acabe.

    Ara em dic jo, has posat una fot molt bona i li va al poema com a anell al dit, està molt bé.
    He intentat posar una fotografia a un poema meu no ho aconsegueix gens, li done voltes com ho vas aconsellar i no puc.
    No veig completa l'adreça, la clique i no em fa resultat en la pàgina i li pose els signes de < i > al principi i al final i no resulta la imatge. No sé perquè...!!
    Quina opció he de posar per a pegar-la: "guardar como" o "pegar como"... a veure què tal.
    Gràcies si em dius alguna cosa sobre això.
    Un salut
    Perla de vellut

l´Autor

rautortor

222 Relats

757 Comentaris

138613 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Raül Torrent i Torrent (Menàrguens, 1945)

A més d’un sentimental impenitent, em considero un lletraferit sense remei. La docència, la història i l’arquitectura són la meva dèria i conformen bona part de les meves metes; la poesia, en canvi, és la companya de viatge, complaent i seductora, que tothora m’ajuda a descobrir qui sóc.




Fotografia d'Arno Rafael Minkkinen