puzzle

Un relat de: faldudeta_8

Necessito reconstruir la meva vida.
Tornar a ser qui era, tornar a controlar tots els meus moviments, fets, sentiments.. tot…
O simplement fugir, fugir molt lluny… fugir a un país inventat… a un país on tot el que m'agrada hi és, on tot el que veig gris es converteixque en rosa, groc, roig, blau, verd … de colors.
Res és el que era, però en cap àmbit de la meva vida. Jo no sé si ara és millor o pitjor, però, sí que sé que el canvi no m'agrada.
Repeteixo… necessito reconstruir la meva vida, replantejar-m'ho tot de nou… i veure les coses tal i com les necessito veure, no com són ara mateix.

Comentaris

  • El poema promés[Ofensiu]
    JOANPG | 21-05-2009

    Es diu "M'has preguntat" i el tens a la llista dels meus escrits.
    Em sap greu si no em vaig expresar prou clar.
    És un poema que li vaig fer al meu fill quan tenia els típics problemes d'identitat de l'edat.
    Llegieix-lo i ja em diràs.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • Un minirelat...[Ofensiu]
    annah | 07-05-2009

    amb molt de sentiment!

    Que trobis totes les peces del puzzle que et falten, que els colors encaixin i que tornis q ser que vols ser!

    Una abraçada!

    Anna

  • El poema promés[Ofensiu]
    JOANPG | 07-05-2009

    faldufeta_8:
    Tens tota la raó. Et vaig prometre una cosa i no l'he complert. Com que no sé de quina manera enviar-t'ho et dic el nom del meu poema i te'l pots llegir amb calma..
    El meu fill tenia disset anys i era rebeld i calia parlar-li clar per tal de fer-li veure qué és la vida. Si a la teva edat fossis coformista o d'aquells que tant se'ls hi enfot, diria que estàs morta. Albireu la vida i us fa por entrar-hi. Desitjeu ser més madurs i no en sou capassos de ser-ho.
    Cal tenir paciència que les males èpocas no duran cent anys.
    El poema es diu "M'has demanat".
    Jo puc dir-te que, com li vaig dir al meu fill, que sigui lliure. Sembla fàcil però és molt dificil.
    Ser lliure requereix un esforç per centrar-se, per meditar amb calma, per madurar amb l'experiència, per patir eufòries i desencisos, per lluitar, sense dramatismes, per la vida.
    I la vida se'n cuida de posar cada cosa al seu lloc si un s'hi esforça.
    Prou de sermó. Ànims i endevant!

  • Niita10 | 21-04-2009 | Valoració: 8

    Les coses són només com tu les vulguis viure, veure o sentir, saps que pots amb tot, i jo saps que aquí estaré si ho necessites, tstimo menuda!

    CarapapeL* ^^

  • crohnic | 25-03-2009

    El fet de que que el puzzle no es pugui completar perquè falten peces, també fa que valoris molt més les peces que tens... I amb aquestes pots reconstruir el puzzle encara que sembli impossible, però lògicament aquest mai serà com el que hauríem volgut...
    M'agrada com escrius, transmets molt!

  • M'ha agradat...[Ofensiu]
    crohnic | 24-03-2009 | Valoració: 7

    A vegades es fa imprescindible i necessàri tornar a reconstruir el puzzle...
    El problema és quan t'adones que et falten peces o les que tens no encaixen...

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

Foto de perfil de faldudeta_8

faldudeta_8

33 Relats

54 Comentaris

40723 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc una noia de 20 anys, la qual va començar a entrar pel món de relatsencatala.com quan en tenia 16.
Vaig començar estudiant enginyeria telemàtica i he acabat estudiant filosofia, un món apasionant.
Sóc una persona què sol pensar bastant en les coses de la vida, les quals aniré compartint per aquí..amb vosaltres.