Protesta per nosaltres

Un relat de: Bonhomia

L'avui fet près.
Près per somicar.
Près per protestar endins.

L'avui que mai s'acaba,
que és també el demà,
que és els records.

I tot près.

Però...
Hi ha moments que...
que ens sentim en calma d'esperit,
que ens sentim en joia,
que la sentim en la poesia,
que ens agrada adonar-no-se'n,
de que som nosaltres mateixos
qui som,
tal com ens agrada,
encara que el carrer sigui buit,
encara que sobre la ciutat caigui la nit.

I som nosaltres...

Comentaris

  • llacuna | 05-09-2008 | Valoració: 10

    Algú va dir que no estarem feliços fins que no ens desfem del nostre policia interior, però suposo que no et refereixes a això, tot i que et "passo la idea", perquè m'ha vingut a la ment.
    Sí, hi ha moments que ens agafem al present "tant" que el fem pres, i suposo que ens passa tant en moments que desitgem molt, com en moments que odiem molt. És veritat que tot passa també, allò bo i allò no tant bo com a "fets objectius" segur que passen, després hi resta la nostra "recreació". La ment és el nostre pitjor amic i enemic, però suposo que cal entendre que ja no som objectius.


    Salut!

  • Moments de pèrdua,...[Ofensiu]
    rnbonet | 05-09-2008

    ...moments de nostàlgia, moments d'amor...
    Salut i rebolica!

  • L'avui[Ofensiu]
    annah | 05-09-2008 | Valoració: 10

    sempre és avui encara que passin els dies. I, quan et llevis demà continuarà sent avui. L'avui etern!
    Però cal viure aquest avui amb joia, alegria i amor, començant per estimar-se i agradar-se a un mateix. Ser com som!

    Una immensa abraçada!

    Anna

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515406 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.