Príncep blau

Un relat de: inadaptat

Ets tu, el noi que les enamora a totes. Cadascuna d'elles guarda un sentiment malencònic envers tu, envers el que els hi vas donar de mica en mica i els hi vas pendre de cop. Quan algú parla de tu elles sempre dibuixen un somriure tímid, gairebé inapreciable, però carregat de sentiments i records. Perquè ets màgic. I no ho dic jo; ho diuen elles. Ets romàntic, però sense excés. Ets pervertit i pervers, però en la proporció justa. Ningú que et coneixi prou bé serà capaç de criticar-te, ni tan sols jo que no et conec prou bé goso fer-ho. Saps jugar al futbolín i al billar. Saps fer que se sentin gust amb elles mateixes i amb tu, que cada moment que els facis passar sigui un record tempestuós que navegui sempre per els seus pensaments. Perquè després del teu amor no intenten oblidar-te, intenten perdonar-te. Cada cop que menciones el teu nom nom uns nous ulls s'encenen i amb ells un somriure tímid, gairebé inapreciable…

Comentaris

  • mar_i_ska | 07-12-2005

    M'ha agradat molt aquest relat... =) sóc nova per aqui, pero abans ja t'havia llegit, si no et molesta, t'agregaré a preferits i t'aniré llegint!

    Salut!!

  • cada cop[Ofensiu]
    rumbdellop | 07-12-2005 | Valoració: 10

    q el llegeixo magrada més

  • gràcies[Ofensiu]
    rumbdellop | 06-12-2005 | Valoració: 6

    per donar-me més autostima xD
    Et cntinuaré llegint. ;)

  • ohohoh...[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 03-12-2005 | Valoració: 9

    Si! si! i jo kem pensava k anava per un altre persona...uhuhuh...si...tens tota la raó...! encara ke jo, encara no hi he caigut en la seva temptació, i no tinc previst caure-hi...

  • inadeptat..[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 01-12-2005 | Valoració: 8

    Llegueixo aquest text i madono de tot allò que no tinc i podria tenir..
    no se si l'ell del teu relat es l'ell k fins fa uns petits minuts encara era al meu cor.
    si es ell.. tes tota la raó..ç
    testimu encara k noto demostri gaire
    ... istina..

Valoració mitja: 8.25

l´Autor

Foto de perfil de inadaptat

inadaptat

12 Relats

42 Comentaris

18355 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
He mort...

urogu@hotmail.com