Primer relat

Un relat de: drocera

Hola a tothom! Relataires de tot arreu, no volia entrar en materia amb els relats i anar directe al grà posant algun text d'aquells que escric qualsevol nit sense son. Per això escric aquest text, que no explica res, no aporta informació i segurament tampoc traspua qualitat literària...
Però ja m'he donat la benvinguda, i espero que qualsevol dia d'aquests, quan em vagui una estona, penjaré algun relat escrit ja fa temps...
També aprofito aquesta petita introducció en aquest món per explicar que, per damunt de tot, sóc molt vergonyós... jeje.
No he posat noms, ni dades possibles. Sóc absolutament anònim, i així prefereixo que es mantingui.

Fins aviat!

Comentaris

  • TRES MESOS[Ofensiu]
    louise | 20-01-2006

    Veig que els nostres primers relats es porten només tres mesos. Tot i que t'anomenes anònim dius força de tu. Jo tasmbé soc anónima, per ara, i a vegades em fa enveja veure les convereses al forum........que deu voler dir Salzburg de que la web enganya?

  • Ja veuràs què poquet trigues[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 07-09-2005

    a deixar de ser anònim!!!

    I com ja he dit altres vegades, a altres nouvinguts, vigila, que aquesta web enganxa, i no saps com!!

    Benvingut, i espero que t'animis a penjar relats ben aviat. Deixa la vergonya a casa, que aquí no et veu ningú..... de moment.......


    Salz.

  • Benvingut![Ofensiu]
    Tona | 07-09-2005

    Molt bones 4nonim!
    He llegit el teu escrit de autobenvinguda, 'ha cridat l'atenció el títol. Jo no recordo el meu primer relat...
    Bé, només volia donar-te jo també la benvinguda a aquesta pagina, tot i que no soc, ni molt menys, una de les veteranes.
    Et fa sentir molt especial poder deixar entreveure a la gent escrits que han sortit de tu mateix, que t'han omplert...ara veus com molts, arriben tamb al cor dels demès!
    Aviam si penges alguna coseta aviat!

    I l'ho dit, BENGVINGUT!
    Tona

l´Autor

Foto de perfil de drocera

drocera

61 Relats

91 Comentaris

78459 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
***

Avui renego dels dies en què em queixava de viure sense pena ni glòria -diu aquell qui està trist.


***

Inspirat en nanorelats, el conte més curt del món:
"For sale: baby shoes, never worn"
de Ernest Hemingway.

***


d: