Preludi d'amor

Un relat de: Marina Soto Castillejo

Jo

Què és? La teva mirada, el teu somriure, la teva veu, les teves mans…?
T'estimo és una paraula difícil de pronunciar; de vegades és ben rebuda, d'altres, fa mal.
Però jo t'estimo. T'estimo perquè la teva mirada sap trobar la meva, t'estimo perquè rius amb mi de tot cor, t'estimo perquè la teva veu em tranquil·litza, t'estimo perquè les teves mans agafen les meves amb força: T'estimo perquè ets tu.


Ell

És ella. Aquella noia em farà parar boig. Moltes vegades tinc la paraula a punt, però em falta valor
Amb ella sóc jo mateix, amb ella se riure de tot cor, amb ella he descobert aquest nou sentiment: L'amor



Ell i Jo

Qualsevol dia que tingui valor,
qualsevol dia que ens tornem a veure,
qualsevol cop que rigui amb ella,
qualsevol cop que n'estigui convençuda,

El dia que ja no puguem més i els nostres cors diguin prou, alliberarem els nostres sentiments i direm alhora:


"T'estimo,,

Comentaris

  • Una manera...[Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 05-07-2005 | Valoració: 10

    ... molt original d'expressar aquesta paraula, que tanta gent ha intentat xplicar pero de la qual no tothom se n'ha sortit ben parat... excepte tu. És molt fàcil d'entendre i molt concisa. Et mereixes del que et poso.
    No t'aturis
    Juseph

  • Que bé![Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 24-09-2004

    Has posat paraules a aquells silencis. Li has posat veu als pensaments de molts

  • Per què serà tan difícil...[Ofensiu]
    Arnau Segarra | 18-05-2004

    ...expressar els nostres sentiments, fins i tot de vegades a la persona estimada?
    Has escrit un relat en el qual tots ens hem pogut sentir identificats almenys una vegada en la nostra vida, i aquesta és la seua virtud. Segueix aquest camí, i tindràs un lector fidel!!

  • Sí senyor[Ofensiu]
    Queca | 13-05-2004

    Clar, conscís, senzill, magnífic.
    Felicitats. Potser altres persones, quan ho llegeixin descobrirant la senzillesa molt sovint amagada rere la paraula amor.
    Continua escribint.
    Un petó

  • Hola![Ofensiu]

    La veritat és que no m'esperava poguer publicar tot el que he publicat (total, han sigut 3 coses...), però em fa molta il·lusió tenir un comentari!! Si, si, el primer es el teu, Carme! Felicitaaaaaaaaaaaaaaats (per escriue) i gràcies!!
    Uf, a mi també m'agrada ser lectora teva. No es que vulgui fer la pilota, però es que escrius molt bé... -_- M'he quedat encantada despés de llegir coses teves... M'encanten!

    Un petonarro a tothom!

  • Relat molt ben escrit[Ofensiu]
    Carme Cabús | 12-05-2004 | Valoració: 9

    Hola Marina,

    M'ha agradat molt el teu relat: tens una gran sensibilitat i saps transmetre-la molt bé escrivint. El teu realt està molt ben estructurat, i el vocabulari que has triat és l'adient per fer lluir els sentiments.
    Estic contenta de poder compartir aquest web amb joves com tu. I penso que, siguis el que siguis d'aquí a uns anys, no has de deixar d'escriure. Tens fusta, i a mi m'agradarà sempre ser lectora teva.

    Una abraçada,

    Carme

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Marina Soto Castillejo

Marina Soto Castillejo

12 Relats

20 Comentaris

26768 Lectures

Valoració de l'autor: 9.15

Biografia:
Vaig néixer un primaveral dia d'abril, al 1990, pertant tinc 14 anys.
Quan era petita volía ser "científica", nom que li donava a l'acció de treure sang i mirar-la pel microscopi. Poc temps després, les meves dots artístiques es van manifestar, de manera que em va donar per pintar i fer gargots a qualsevol lloc.
Fa un parell d'anys, els boligrafs i llàpissos em van enamorar, i van fer que no parés d'escriure ni un sol moment.
Actualment, les meves aficións es decanten per fer el bago (acció no recomanada a ningú), llegir i escriure.
Però les dots artístiques no es rendiràn mai: A un prestatge de la meva habitació, hi descansen 30 figures de plastilina, totes elles fetes i adorades per mi, al costat de la taula del meu estudi, hi tinc una caixeta (100% reciclada) que serveix per guardar el mòvil.
Si tot segueix així, potser d'aquí a uns anys seré dissenyadora d'ordinadors. Mai se sap.