Precioses

Un relat de: madame dorë

Imaginem un lloc molt fosc. Provablement sense cap límit físic, sec i humit alhora. No se exactament on, però hi soc i només s'hi escolta música. Forta, però pausada; tranquila i obscura, perfectament obscura i tendra. És tan fosc que allò que veus, no és més que allò que penses, tot el que et passa pel cap, sense pauses ni interludis, imatges que se succeeixen amb, o sense, sentit, descarregant amb força innata sensacions que tothom creia mortes. Oblidades, inmorals. No ètiques. Precioses, aspres, desagradables i eternes. Intactes. Verges, precioses, angoixants i encantadores. Asfixiants, precioses. És fàcil atemorir-se i plorar, desesperar-se o cridar. Tot allò que penses, i com més ho penses, ho veus, està passant, és cert, i somiar i envoltar-se de colors mai vistos jugant a contemplar-ne les danses, danses abstractes, que juguen entre elles. Es transformen i esdevenen ocells, grossos i estilitzats, blancs, que volen a velocitats desesperades; desesperació que prové de l'ànsia, del desig i recerca de plaers, plaers constants no repetits. Plaers constants mai oprimits. Alliberats.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

madame dorë

9 Relats

7 Comentaris

6526 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
De mi, sobre mi mateix*

Sense motiu aparent em tormenta trobar-me sol, no parlar-ho i no explicar res d'això. No hi ha premissa, ni causa.Tot es fruit de l'instant, un instant que es repeteix i que retorna, tan aviat com s'esvaiex. No puc evitar-ho i t'enyoro, tan pel teu amor com per la teva força, així com per la por que em suposa adormir-me sol, a la voluntat d'un temps que m'observa des de fora i que em valora, que em sospesa. A la voluntat d'un son que m'espera assedegat i indecís, que em prepara escenes i raons falses, tant falses que resultaran certeres. Tant, altra vegada, com aquestes paraules justes i inofensives, que ningú enten i no es valoren; tan senzill com aquestes paraules juntes, que construeixen el resultat il·lògic però veraç d'aquest nou relat realista, el meu relat realista, i la seva profunda certesa: al marge de suposicions o difamacions, opinions.

[madamme dorë - pol.dunyó.ruhí]

madamedore.blogspot.com
minimal.musique (nospam) underave.net