Potser sóc jo

Un relat de: Lamardolça
Tanco i obro els ulls. Escric un parell de paraules i torno a esborrar-les. Podria parlar de tantes coses, podria parlar de les injustícies i atrocitats que tan mal em fan al cor, que m'oprimeixen el pit i em fan un nus a la gola. Potser, podria parlar de la amargura i la impòtencia que es sent quan un home et demostra que sempre serà més fort que tu... Les dones lluitem tant per fer-nos valorar... però potser sóc jo, que sóc massa sensible. Giro el cap dos cops i no veig a ningú, no hi ha res. Jo continuo caminant, tinc por del que puc veure a la següent cantonada del camí anomenat vida. Tot és tan difícil? És a dir, tot costa tant? Ho veig reflexat al rostre de ma mare. La vida és dura i només els valents hi sobreviuen. Aquests valents són increïbles, sembla que no els espanta res. Els anomeno valents i potser m'equivoco, però ells semblen no patir. A mi, en canvi, el món i les accions de les persones em fan mal, m'empenten contra un mur, i tot per creure que en aquest món només existia la tendresa.

Comentaris

  • Són lliçons de vida (tots hi hem passat/passem/passarem)[Ofensiu]
    Mena Guiga | 25-09-2015

    La tendresa existeix. Qui la dóna la rep. Qui la sap buscar, tenint-la incorporada en el propi 'jo' per compartir-la. El que importa és l'autenticitat del viscut, per més que res perduri (que no ho crec del tot).
    Parla de més coses.
    Escriu més coses.
    La tendresa no només és en una altra persona, està en la natura, en una mascota, en una lectura.

    Endavant i molts molts molts ànims!!!!!!!!

    Mena

  • Tu, tu, tothom[Ofensiu]
    Filantropia | 25-09-2015 | Valoració: 8

    No perdis l'esperança en la humanitat :)

l´Autor

Foto de perfil de Lamardolça

Lamardolça

1 Relats

2 Comentaris

418 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor