Potser sí...

Un relat de: onatge
Potser sí que a la meva tendresa hi ha sortit durícies sense arribar a tenir flor... Però viure és això; és sol i la pluja i lluna i fred, companyia en la solitud, la veu del cor en l’eco del silenci.


M’agrada viure perquè no hi ha manual d’instruccions... M’agrada ran de mar quan l’onatge em du la sal per conservar el poema. A la sorra no hi escric noms ni promeses sense notari, només la petjada nua dels meus peus. I els meus ulls ninetes d’horitzó.


Les barques jubilades m’expliquen històries del mar.
Sóc arrels de les meves arrels. I l’herència genètica que cada lluna plena m’ho recorda.


Sóc un home amb un quaranta tres a cada peu. La sang em fa florir els atributs que més baixen que no pugen. Però i la tendresa de la rosada? I la gramàtica dels llavis, i el verb conjugat a dos... I el foc que no crema però té flames que sempre encenen el caliu...


Sota un sembrat de núvols mirades grises però també somriures que esperen la bona pluja.


Cada camí ha tingut altres caminants, però la meva petjada sempre és personal, com totes les petjades del món. A tots els camins hi ha pedres per tothom.

Sempre m’ha desagradat l’altivesa dels campanars, intentant voler-ho dominar tot...


La flor més flor acabarà perdent els seus pètals, i el foc més foc acabarà perdent les seves flames.


Tinc somnis a flor de pell i realitats amb flor i sense...
Potser ja fa temps que no giro el cap enrere.
Els coloms s’han menjat les molles de pa del camí...
onatge

Comentaris

  • Potser si...[Ofensiu]
    free sound | 12-01-2012 | Valoració: 10

    Sempre t’havia admirat,
    molt llest, sensible i respectat.
    Potser hauria estat més fàcil,
    si algú hagués parlat.
    Són coses del passat.
    No sempre per tothom és fàcil,
    sentir-se respectat.

  • desprèn...[Ofensiu]
    joandemataro | 12-01-2012 | Valoració: 10

    personalitat, seguretat, llibertat i vitalitat

    molt bé company

    joan

  • Filosofia vital.[Ofensiu]
    Carles Ferran | 12-01-2012

    M’ha encantat, tant per les imatges tan visuals i properes, com perquè m’identifico amb la filosofia vital que desprèn. Els teus relats sovint semblen reculls de sentències (i accepta-ho com un compliment, s’ha de tenir una gran capacitat de síntesi i de lògica).

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

392526 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com