Potser ha arribat el moment de dir-vos...

Un relat de: MoLi

Potser ha arribat el moment de dir-vos...
que no m'agraden els homes,
sexualment parlant.
Per tant, que m'agraden els dones.

D'això se'n diu sortir de l'armari?
Per mi no.
Perquè aquesta expressió no té etimologia,
segur;
i si algú la sap, que me la digui,
i tancaré la boca.


En aquesta societat de merda,
(Si si no, digueu-me:
quina societat és aquesta,
que els homosexuals ens hem de declarar
-sortir de l'armari-
i els hetero no?)
un/a ha de tenir les idees clares, i
si no s'és comprès, hi ha una sortida:
escriure.

Que és el que faig jo.

Estimar una dona i escriure,
són dues feines que compagino,
i el sentit de la vida,

s'acaba aquí.

Comentaris

  • No m' agraden[Ofensiu]
    Melcior | 16-06-2007

    ni m'han agradat , ni m' agradaran mai ,ni les dones, ni els homes , únicament estimo ,només
    a les persones , la orentació no hi té res a veure.
    Endavant .

  • Molt bn dit![Ofensiu]
    mistika | 29-03-2006

    Hola MoLi!!
    Feia temps q no et deia res...xo sq he stat okupada.
    Bé, aquest poema, m'ha agradat ja q expresses els teus sentiments i la teva orientació sexual.
    X cert molt bona la teva reflexió sobre això de sortir del armari, no en tink nidea a q ve.
    Enhorabona, Petons

    P.D: visita'm q jo tb fa tmps q no sé res d tu :P

  • " Estimar una dona i escriure "[Ofensiu]
    kispar fidu | 18-02-2006

    Olé! és clar! ben dit! En un comentari de l'Equinozio hi deia que mai li preguntaven si li agradaven les dones o els homes... "és clar, sóc home" (es deia ell...)! és que és tan cert! La gent (i de fet, sovint m'hi incloc) ja dóna per suposat que una persona s'ha de sentir atreta per una altra de diferent sexe... i per què no del mateix?
    i dic que m'hi incloc, perquè tot i també Estimar una dona i escriure, a vegades a primer cop d'ull faig aquesta ràpida i simple associació... Potser si ja des de petits no ens la inculquèssin, no ens seria tan difícil ser més oberts de ment i veure la relació entre persones del mateix sexe amb la mateixa naturalitat que les de diferent.

    En un altre comentari o relat (no recordo quin... i em fa ràbia, perquè em va encantar llegir-ho...) hi deia que els homosexuals sentim l'amor de veritat, ja que ens enamorem de la persona i "no sols del seu físic" (és clar que suposo que hi ha casos i casos...), però sí que és cert (almenys penso), que estimem a la persona per ser tal i com és...

    L'amor no té fronteres, i estimar va per damunt dels sexes, independentment de les paraules "home-dona".

    que vagi molt bé!
    ens veiem,
    Gemm@

  • és bo[Ofensiu]
    Soliloqui | 12-02-2006 | Valoració: 5

    però he llegit coses teves que m'han agradat més!;)

    Però és ben trobat... m'agrada!

  • tens rao[Ofensiu]
    Fada vermella | 12-02-2006 | Valoració: 9

    Tens rao.
    Per que els etero mai an sigut a dins d'un armari i surten?
    Que es el que sinbolitja aquest armari?
    M'ha agradat molt el que has escrit, per que diu el que pensas en realitat

l´Autor

MoLi

23 Relats

39 Comentaris

27652 Lectures

Valoració de l'autor: 9.05

Biografia:
Vaig néixer el 1989 i podriem dir que quasibé a partir de llavors no he d'eixat de sentir aquest sentiment de "la necessitat d'escriure"* i de veure el món com una novel·la.
* "Porque lo que sí es seguro es que quien aprende a crear con su imaginación ya no cambia ese placer por nada: he ahí el único secreto de nuestro incompresnisble vicio"
En trobar aquest lloc, que jo anomeno el Festival de l' Expressió Escrita, se'm han obert els ulls, i moltes portes. Gràcies per a tots aquells que el formeu, i no desapareixeu mai!

*---***-*-*+--

I aquí, unes frases i fragments literaris que formen part de mi.

"Qui és l'imbècil que s'atreveix a sentenciar que són absolutament més bones les patates estofades que l'arros a la marinera? Una abraçada"

"La vaca éz zega"

"Estic a les boires, i penso i callo i tanco els ulls i ploro. I faig un esforç enorme per no oblidar això que sento."

"Les hores del plaer són sempre fugisseres, l'embiaguesa em feu caure de cop al vespre. L'oratage alçava onades a la bufera. L'esclat de la tarongina feu fleitejar els tossals, la poqueta nit, arriba d' OR , DISTANT."

"Els mots en realitat, no són sols per entendre'ns pel significat, sinó per descobrir el que, transparents, oculten. " Joan Vinyoli

"Quina grua el meu estel,
quin estel la meva grua!" Joan Salvat-Papasseit

"Quil vol parlar bellament e retòricament e endreçadament, sàpia haver art e manera per la qual sàpia formar e dir sàviament e ordenada ses paraules" Ramon Llull