Possibilitats

Un relat de: Marc Freixas

Intentaré escriure una mena de relat desvocat, tot desfent-me de les meves pors companyes, que sempre dels sempres m'acompanyen en les meves indecisions constants i terribles que em tenen tot preocupat, tot desencisat en l'afany de projecte il·lusionat que hi tinc de fa temps al cap, que potser massa ple de pardals ( i no sé si morts o no!! ) em fan de guia impossible per camins on masses direccions hi són presents...

he dit!!!!!!!!

Les possibilitats són tan extremes i dífícils, i també massa complicades, i massa llunyanes en la meva ànsia,
que de fet, escric les paranoies que sense pensar gaire vaig impregnant a la pantalla, i que tampoc ja no sé ni com seguir-ne el fil...

perquè ara em penso que sóc la companya tiamat i encara m'ho creuré.

De fet, les evidències del món sempre han sigut les catàstrofes dels fets, i tot i que en aquell assaig ja us ho vaig deixar força clar, ara em torno a reafirmar en la meva posició desconcertada d'incoherència absoluta,
però que d'una manera u altre em feia gràcia de recordar.

Perquè en el fons de la questió, mai havia estat tan clara la posició que em tocava defensar fins a dia d'avui :

la posició que m'ocupa les possibilitats de ser o no ser,
i de dir i de pensar tot allò que em vingui de cara i amb el vent de prop, i que mai l'esquena en sigui el/la protagonista de tot aquest rebombori de paraules,
ni d'aquest pupurri de frases embogides, literàriament parlant.

He tornat a dir!!!!!!!!!!!!!

Tiamat, gràcies per la paciència... et dedico aquestes POSSIBILITATS, perquè aquesta inspiració ha estat possible gràcies als teus escrits, al teu fer,...

Comentaris

  • Tiamat | 08-01-2005

    Marc!

    m'estava mirant tot el que tens publicat, buscant els relats, per llavors dir-te quin és el que m'agrada més, i només de començar, m'he trobat amb aquest!

    ooh, que bo! oi que et sents bé, quan vas escrivint el primer que et passa pel cap? és una gran sensació, sí senyor.

    una abraçada ben forta, m'ha encantat!

    Tiamat

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

869457 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.