Porta'm a passar el dia a l'Empordà

Un relat de: sireneta

Som a Calella de Palafrugell, a la Costa Brava. Són les 8 del vespre i no hi ha ningú a la platja. Pujo en una barca de pescadors literalment abandonada a la sorra. Fa calor, però l'airet de la vora del mar és refrescant. Porto un vestit verd i blanc d'aquells que es lliguen al coll, i tinc gran part de la meva pell vermelleta del sol d'aquest matí, però què hi farem?... Tu estàs assegut a la sorra al meu davant. Portes pantalons més o menys amples i samarreta clara. Jo estic molt sèria, inspirada, miro el mar Mediterrani i giro el cap cap a tu, que em mires aguantant el riure, per què negar-ho? Suposo que trobes que aquesta situació és molt còmica, però em veus tan concentrada que no goses interrompre el meu gran moment. Aleshores et miro, sèria, i esclates a riure, i m'enfado amb tu i poso morros i et demano que "em prenguis en sèrio"... cada cop rius més i al final jo també ric, i gairebé caic de la barca, fins que em canso i dic: "Prou. He de llegir el meu poema. L'he escrit per a tu". I el llegeixo. (...) Uooooo. Es fa el silenci i només se sent el soroll de les onades que moren a pocs metres de distància d'on estem. Comences a riure com un boig, i jo... vaja, he caigut de la barca... Ara encara rius més. I vinc a pegar-te una clatellada i encara tens la poca vergonya de començar a fer-me pessigolles!

Comentaris

  • M'ha encantat![Ofensiu]
    Arbequina | 15-11-2006 | Valoració: 10

    Això abans que res: m'ha encantat!
    T'ho dic perquè intueixo que el comentari que et faré serà d'aquells que em surten de tant en tant, quan em veig incapaç de copsar quelcom...
    Hi ha un no sé què a la teva escriptura que m'atrau irremeiablement: un cop genial, profund, enginyós, fresc, desenfadat, inspirat... però em repasso mil cops el text i... és a l'estil i no hi és, és a l'estructura però no, és als temes i no hi és als temes, ho cerco entre línies i no ho trobo... no sé que és, potser tan sols talent. Continuaré investigant...
    En fi, t'havia advertit que el comentari seria raro.
    M'encanta com escrius, segueix publicant: seguiré llegint.

    Una forta abraçada.

    Arbequina.

  • ...snif snif![Ofensiu]
    paola | 09-05-2006 | Valoració: 10

    nena...me ha encantat...es genial, tendre, gracios...te toca la fibra sense haver de pasar xls comercialismes americans!....^^
    Asies x inspirar una altre fantasia romanticona!!!!;)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de sireneta

sireneta

7 Relats

30 Comentaris

8376 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer la primavera del 1985, a la Clínica del Pilar, a Barcelona.

Sóc una persona bastant normal... optimista, impulsiva, neuròtica, apassionada, patidora, "fiestera", imaginativa, alegre, independent, pel·liculera, impacient, contradictòria, egoista, poruga i despistada.

Tot ho començo i res no ho acabo. Algun cop he volgut escriure un llibre, però mai he passat del primer capítol.

Quan era petita vaig guanyar algun concurs a l'escola, per escriure un conte per Sant Jordi. El que no sap ningú és que aquells contes eren adaptacions meves d'històries que el meu pare s'inventava per tenir-nos entretingudes a mi i a la meva germana. Aleshores jo tenia uns 8 o 9 anys.

Una de les meves grans passions és escoltar els accents amb que parla la gent i intentar endevinar d'on són... sovint m'equivoco, però he guanyat alguna aposta!!