PORCS HUMANS

Un relat de: Bonhomia
PORCS HUMANS

... l'univers està plè de porcs infames bevent elixirs de nata amb mantega sucosa extreta de fora del temps i l'espai... són bona gent, aquests porcs, sí... i ens estimen, ens tenen en compte, són uns porcs infames a nivell humà... en realitat es comporten talment com són... són lliures dins tot l'univers conegut i no conegut, i poden anar canviant i variant de dimensió... frueixen de plaer...

... perquè portem rellotge i tenim en compte l'espai?... ells ho saben... m'ho han dit... aquesta nit mentre mig-dormia...

... m'han explicat que estem molt limitats, que util.litzem massa el cervell i que això no és bo... m'han explicat que la raó no duu enlloc, tothom en vol tenir més... aquest és el problema essencial de l'ésser humà... tenir raó... la raó és un invent nostre, i mira que som cruels, que sempre que no hi ha raó hi ha un caos... fins a aquest punt hem fet evolucionar el nostre cervell...

... a nivell cosmològic els porcs són aquella vida a la qual nosaltres anomenem utopia... però ja ho diu la història, som ferms i provoquem violència, l'utopia queda molt més lluny del que creiem nosaltres... només cal pensar que tenim granjes de porcs per a matar i menjar...

... quin coi de dimoni ens va parir? ...

Sergi Elias
19/12/2015

Comentaris

  • Dons sembla que l'equilibri és ànima (cor) (o no ben bé) i raó (ment), no?[Ofensiu]
    Mena Guiga | 10-01-2016

    Total: que depèn de per quina 'banda' es decanti la persona: si per l'empíric o per la pseudociència i, va, afegim-li psicomàgia i més. Alguna cosa hi ha, i quan és tan gran, és clar...com es demostra? Interessa demostrar?
    L'univers han de fer neteja, que és per sojornar-hi in eternum en pau, allà surant i que res emprenyi, ni el concepte avorriment ni monotonia ni política ni moda ni cap mena de clímax que no sigui el continu-implícit que aquell benestar placentari comporta.
    Per tant, els porcs a la bassa merdosa. No poden ser pel cosmos, tacant. La nit ja és negra, però elegant i autèntica i els estels la netegen d'impureses.
    Jo sí que crec en un % (ai, la raó!) que sóm 'sers de llum vivint una experiència humana'...però podien haver explicat més bé de què es tractava. Que haver d'escoltar la Rocío Jurado, per exemple, hagués simplificat venir o no!

    Bromes i elucubracions de taral·lirota d'octubre, que tinguis un bon 2016, farcit de relats, curull de creativitat i amb una tirallonga de somriures i...no mengis carn de porc, que els en fan cada una. I vull dir els porcs sans, els que són porcs, i que duen en camions a sacrificar, i que arriben a lloc estressats amb el síndroma de la mort, algun lesionat pels cops que es foten al lloc estret en ser transportats...sona a cambra de gas. Jo en menjo poc, de porc. No sóc perfecta. Dec ser d'un univers alternatiu...

    Mena

    (la nova imatge del Nick...qui és? (incultura meva!))

  • La raó...[Ofensiu]
    brins | 24-12-2015 | Valoració: 10

    Sí, Sergi, moltes vegades la raó no comporta encert ni bondat...Si deixéssim parlar més el cor, viuríem en un món molt millor.

    FELICES FESTES!!!

    Pilar

  • Original[Ofensiu]
    Naiade | 22-12-2015 | Valoració: 10

    Un relat digne de pertany a la ciència -ficció, però llàstima que és ben cert.
    Salutacions

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 20-12-2015 | Valoració: 10

    Si que hi han porcs i tant
    Montse

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

513906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.