por

Un relat de: fill de les ombres

Por de saber del cert, por de no saber,
por de tenir, por de perdre-ho tot.

I en la foscor de les nits, la teva veu,
i en la boira dels dies, les teves mans,
els teus braços, els teus ulls, el teu amor,
resseguint intensament, cada gest, cada moment,
el teu cos nu sota meu, el teu cor sobre la pell.

I en el neguit dels dies, la teva veu
I en l'ombra de les nits, les teves mans…

tu, i jo, … un.

Comentaris

  • hola!!!1[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 25-05-2005

    m'ha agradat el poema...curtet i amb les paraules justes per expressar la por que sentim quan compartim la vida amb algú...
    felicitats!1 uns versos molt ben trobats!!!
    Per cert, com es diu el grup???
    Salut i revolta!
    Sílvia

  • pors i dubtes...[Ofensiu]
    ROSASP | 11-05-2005

    La part més dolenta de l'amor intens, és la por de perdre'l, crec que deu venir innat en la pròpia naturalesa de l'ésser humà.
    Quan estimes amb el cor a la mà i sent aquesta mena d'unió que fa esclatar tants sentiments, una ombra freda molt endins dels subconscient ens crida a cau d'orella, això es pot acabar, tanta màgia no pot estar eterna.
    Molts cops tenim por de la por de ser massa feliços.
    La llum i les ombres, formen part d'un tot, difícil deslligar les unes de les altres.
    M'agrada molt el poema, intens i enamorat, sentiments i sensacions a flor de pell!

    Una abraçada!

  • OhCapità | 11-05-2005 | Valoració: 10

    no s'ha de tenir por, però, la tenim. Aquestes sensacions i emocions que ens envolten, mmm, delocioses, excitants, mmm, que no comprenem i que no sabem si seran correspostes, mmm, ens provoquen neguit, mmm, però ens fan sentir vius, o no?

    És un poema tendre, dolç, mmm, amb un final realment preciós, "tu, i jo, .. un." Em recorda la frase que ara no recordo de qui: "El jo implica un tu".

    Al seus peus, fill de les ombres. (si puc un dia aniré a escoltar-los)

  • uff...[Ofensiu]
    somnisdeboira | 19-04-2005 | Valoració: 10

    dificil dir.-ne algo! amb el teu relat ho dius tot! tinc la pell de gallina despres de llegir-lo! FELICITATS! Espero que aquesta unió final la puguis sentir algun dia... per sempre!

  • Autentic[Ofensiu]
    AINOA | 19-04-2005 | Valoració: 10

    Crec que en aquests relat, molta gent ens sentim identificats.
    La por es una sensació estranya, que ens fa sentir insegurs dels nostres actes el no saber que es el que ens podem trobar, pro tambe sabem que aixó forma part de la vida..
    Una abraçada.

  • Sareta_16 | 19-04-2005 | Valoració: 10

    És maquisim!Feia temps que no et comentava...aix!
    M'ha encantat!Que macu i la fusió del final tremenda!
    Escolta ITACA et té dedicat un poema...^^
    està molt currat noi!M'encanta!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de fill de les ombres

fill de les ombres

63 Relats

249 Comentaris

89805 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
www.enrenou.com

maquinista d'un tren que volta el món sense vies, que busca la sortida del túnel de la realitat tot cercant en la utopia, la força per tirar endavant.



el camí és llarg... vols caminar amb mi?




per contactar amb nosaltres: aloisioxispin@hotmail.com
www.enrenou.com