Por

Un relat de: Becki

La teva absència, com una mirada enrera al passat, on no t'has aturat ni has deixat emprempta.

Por, de no saber seguir ni saber què dir, de no poder…

Malgrat tot, jugues amb el regust terrós de cada una de les mancances, de cada una de les foteses, de cada una de les melangioses idees que et corprenen.

Només tu, endins l'aire que t'envolta, sobrevoles les ànimes volàtils i els desitjos fosos com la mel… dolços però també empalagosos, a voltes.

Hauràs de mirar més amunt, més enllà… per sobre de tot, fins a trobar la sortida.


Comentaris

  • Què se n'ha fet de tu?[Ofensiu]
    Anagnost | 31-08-2007 | Valoració: 10

    M'agradava llegir les teves coses, però veig que fa temps que no publiques. Ho has deixat? Em decebria que així fos.

l´Autor

Foto de perfil de Becki

Becki

13 Relats

27 Comentaris

15122 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Vaig néixer l'any 1976 a Terrassa i, des de ben petita, vaig saber que em dedicaria a escriure...

La meva dèria es va convertir en passió i vaig estudiar periodisme per, si més no, intentar pulir detalls d'escriptura i aprendre a expressar tot allò que duia dins meu.

Espero que el meu esforç hagi valgut la pena i que les meves lletres us facin gaudir de bocins de vida, que són els que m'esperonen a seguir endavant...

Gràcies, "família"!!!

Un petó a tots!