POMPEIA

Un relat de: rober

Atrapada en escultura de guix, resta la meva ànima encendrada.

Material impassible, davant el neguit de mare, que busca el fill enjogassat, aliè al desastre.

Els Déus ens deuen haver abandonat i el Vesuvi s’ha despertat.

Embogit, ha escopit lava i meteorits.

La gent corre, crida, i busca la porta de sortida de la ciutat, però no sense abans, tenir els seus éssers estimats.

Mirades nervioses s’entrecreuen, companyes d’un destí marcat, per un volcà enfadat.

El meu nen està allà.

En un racó de la plaça. Ajagut. Jugant.

El crido i en veu.

Estàtues de cossos atrapades en el temps aturat, per un volcà enrabiat.

Dues mirades es troben, de dos destins cremats.

El d’una mare i un fill que el seu alè s’ha incinerat.

Comentaris

  • manllevats a deshora[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 18-12-2019 | Valoració: 10

    Tendre relat. Pluja de foc, manllevats a deshora, i la mare eterna, transint pel seu plançó

  • manllevats a deshora[Ofensiu]
    Urkc-Eduard | 18-12-2019 | Valoració: 10

    Tendre relat. Pluja de foc, manllevats a deshora, i la mare eterna, transint pel seu plançó

  • Entretingut i poderós relat.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 23-09-2019 | Valoració: 9

    Hola Rober.

    El teu relat em sembla poc didàctic (ningú ha dit, jo tampoc, que calgui que ho sigui, per mi no cal, o almenys en aquest cas no cal) però també em sembla molt entretingut i molt visualment imaginable en tot o gairebé tot. Pobra gent de Pompeia, abrassada i convertida en pedra, no devia ser gens divertit.

    Veig que sóc el primer (i, almenys de moment, únic) que visita el teu relat. Potser t'hauries de promocionar més, potser. ¿Perquè no et vens al Facebook una mica? No recordo haver-t'hi vist allà...

    Ànim i que aconsegueixis més lectors, que jo no en tinc gaires o potser ningun més que tu. Perquè penjar-me una medalla que crec que no em mereixo.

    El teu relat és bo, però ¿té culpa la gent si no et saps fer cridar l'atenció, bé, en tot cas dic jo? I no ho dic perquè jo sigui millor que tu, que potser no, potser no...

    Un consell: visita i LLEGEIX i comenta altres articles de ReC, així podries aconseguir més lectors, podries.

    Salut, i ens veurem.

    Bon dia, amic de web.



    Unicorn Gris.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de rober

rober

28 Relats

87 Comentaris

11362 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Nascuda a Barcelona i actualment resident al Vallès oriental.
Gràcies pels vostres comentaris.
Per qui vulgui contactar en privat.
merigalo@gmail.com