Pols de diamant

Un relat de: Naiade

Un raig de sol entra per la finestra de la meva cambra, aconseguint fer-me tornar al món de la matèria. El cos es resisteix a reaccionar, pretén quedar-se a l'altre costat recreant-se en el dolç somni que he viscut.

Contemplo amb els ulls mig aclocats la claror de l'estança, s'ha format un triangle de llum càlida que em fa retornar al món oníric.

Les imatges van i venen, lluito amb mi mateixa per tornar-hi a entrar. Em concentro i et torno a veure, però el teu rostre es va desdibuixant i una ombra cada vegada més opaca ens separa.

Veig minúscules volves de pols brillant que s'apropen lentament. I al instant sé que ets tu. Els teus últims mots ressonen dins meu amb força:

- "Vindre i et cobriré amb pols de diamant"

Assedegada de tu, em deixo portar, et deixo fer...
Petits puntets iridiscents, es van creuant i com si es produís una transmutació d'energies, et sento sobre meu, resseguint el meu cos nu. M'acaricies amb suavitat, tornant a començar les vibracions en cercles concèntrics, augmenten les fiblades plaents que em porten altre cop fins l'orgasme.

Ja no recordo res més, fins que el fred em desperta. El sol s'ha amagat i tu ja no hi ets. Encara puc percebre la teva olor, el teu aroma impregnant tot el meu cos.

Espero impacient un altre dia solejat, perquè torni la teva pols de diamant.











Comentaris

  • seguim en contacte[Ofensiu]
    joandemataro | 11-05-2010 | Valoració: 10

    un relat que descriure una atmosfera màgica i eròtica alhora...m'ha agradat i et felicito
    jo també et vaig llegint, fins ben aviat
    una abraçada
    joan

    PD.- no sé si ja l'has llegit però et convido a llegir un poema meu:Pell de seda

  • Oníric i iridiscent com un diamant...[Ofensiu]
    llamp! | 18-03-2010


    ... És el teu escrit. Al marge de si és un assaig o una prosa poètica... el teu escrit, relat, assaig, també podria estar inclòs en la categoria de "Eròtica".

    M'agrada l'ambient que es recrea en el poema...

    "Un raig de sol entra per la finestra de la meva cambra,..."

    "Contemplo amb els ulls mig aclocats la claror de l'estança, s'ha format un triangle de llum càlida que em fa retornar al món oníric.

    Les imatges van i venen, lluito amb mi mateixa per tornar-hi a entrar. Em concentro i et torno a veure, però el teu rostre es va desdibuixant i una ombra cada vegada més opaca ens separa."

    "Veig minúscules volves de pols brillant que s'apropen lentament."


    Un apunt: "solejat" NO, "assolellat" SÍ.

    M'encanta la pols del diamant!


    llamp!

  • molt bo[Ofensiu]
    africanoamerica | 14-03-2010

    de debó que m'ha transmès moltes sensacions...enhorabona!

  • No és un assaig,[Ofensiu]
    nuriagau | 14-03-2010 | Valoració: 10

    és un text escrit en prosa poètica. Ja t'ho han comentat d'altres relataires.

    Gràcies, Naiade, per compartir amb nosaltres aquestes bellíssimes paraules i els somnis.

    Núria

  • visualitzat[Ofensiu]
    maimes62 | 19-02-2010

    hola!!!
    també m'he deixat portar dins la cambra i ho he vist tot!!!

    un petó
    maite
    (www.exterioresmaite.blogspot.com)

  • un misteriós amant[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 17-02-2010

    una misteriosa nit.
    Molt agradable el relat que ens descrius, ambientat amb dolçor, l'he llegit lentament, gaudint dels mots poètics que ens mostres.
    Però hi ha errades de tecleig, vigila!

    Feia dies que no et visitava, i aquest relat m'ha alegrat, perquè hi veig una intenció en ell, que en un passat no es notava tant, hem de seguir aprenent, cada dia, cada mot i cada frase ens encaminen.
    Segueix somiant i compartint els teus somnis diamantats amb nosaltres.

    Ferran

  • Desdejunar....[Ofensiu]
    Ariadna Garrido | 11-02-2010 | Valoració: 9

    amb pols de diamants qui no voldria! ;)

    Crees una dolçor que sura en l'aire i fa brillar el text per les imatges que transmets. Et seguisc.

    Besets!

  • Per començar el títol ja m'ha atrapat, [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 07-02-2010 | Valoració: 10

    tot seguit submergit en el domini d'una prosa poètica que em mantén atrapat amb l'encisadora descripció del despertar en aquella cambra abrigallada en un entorn plenament favorable en el que amb el preàmbul d'una frase encantadora "Vindre i et cobriré amb pols de diamant" poses unes elegants pinzellades eròtiques.
    Felicitats per un relat tan meravellós, una abraçada,

    J. Lluís

  • Esplendor[Ofensiu]
    Melcior | 04-02-2010 | Valoració: 10

    Brillantor dins la cambra , relat de tast elegant .
    Endavant !

  • Fantàstiques...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 04-02-2010 | Valoració: 10

    les imatges, les sensacions i els colors que ens impregnes amb la lectura d'aquesta preciosa prosa poètica. Hi ha moments d'indescriptible felicitat en aquest límit entre la vigilia i el somni, molt més encara si ens trobem amb algú estimat que ens regala pols de diamant.
    Una abraçada, Naiade!

  • Com ho expliques[Ofensiu]
    joanalvol | 03-02-2010 | Valoració: 10

    no és gens difícil cloure els ulls i veure l'esclat de llum en un raig ple de minúscules esferes radiants de la lluentor del diamant. No es tracte de diamant fet pols, que esdevé gris, sinó de corpuscles de màgica resplendor.
    M'has introduït en l'escena que descrius.

    M'ha agradat
    Joanalvol

  • Amb l'encís d'una joia[Ofensiu]
    Unaquimera | 02-02-2010 | Valoració: 10

    Assaig, dius? No discutiré amb tu, que indiscutiblement ets l'autora del text i qui té la potestat de classificar-ho, però a mi més aviat em sembla un relat fantàstic, o fins i tot oníric, acolorit amb pinzellades d'erotisme i sensualitat, i escrit amb prosa poètica.

    El començament m'ha evocat aquell poema meu que es diu Abracadabra!, amb el qual comparteix l'admiració pel primer moment del dia.
    A partir d'aquí, el teu text agafa la imaginació de la mà, li posa corda al joc metafòric i entra de ple en una evocació apassionada, romàntica i sensual, que dura fins al final... que deixa amb ganes de més.

    Una lectura amb encís, francament t'ho dic i fent rodolí i tot!

    T'envio una abraçada valuosa com una joia,
    Unaquimera

  • Una delícia![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 31-01-2010 | Valoració: 10

    Quin relat més sensual! Amb unes imatges bellíssimes i uns mots escollidíssims he gaudit de la teva prosa poètica. Has encertat de ple, Naiade. L'enhorabona!
    T'envio una forta abraçada.

    Mercè

  • Preciós...![Ofensiu]
    natura | 31-01-2010

    Preciosa obra, produeix benestar només de llegir-la. felicitats!

  • Preciós títol...[Ofensiu]
    brins | 25-01-2010 | Valoració: 10

    i encantadora prosa poètica. Descrius genialment la màgia de l'intèrval que separa el somni de la vida real.
    No sempre desitgem retornar allò que hem somniat, perquè a vegades ens ha fet mal, però en aquest cas que tu descrius, és lògic revenir-lo. Felicitats!

    Pilar

  • Suggerent![Ofensiu]
    JoanaCarner | 25-01-2010 | Valoració: 10

    Tan suggerent com real pels qui han tingut la sort d'experimentar una sensació semblant. M'ha agradat molt i molt.
    He sentit reviure una meva poesia: Vindràs

  • Llibre | 25-01-2010

    Vindré i et cobriré amb pols de diamant.
    M'ha atrapat, aquesta imatge. De fet, m'ha atrapat tot el relat. L'he trobat encisador, amb una força poètica ben portada.

    Hi he entrat perquè l'he vist en els darrers editats, catalogat com a Assaig. I aquest darrer punt m'ha cridat l'atenció.

    Res... que de nou m'ho he passat bé llegint-te.

    Un petó,

    LLIBRE

  • Una imatge molt de molt.[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-01-2010 | Valoració: 10

    El somni és una font de moltes sensacions.
    I amb pols de diamant encara més.
    Gràcies, Naiade, he gaudit del teu relat !!!

Valoració mitja: 9.92

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

274929 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com