Politics=frenadol

Un relat de: Jordi Hill Montes

Un politic es com un frenadol,

M'explico:

Un frenadol te la funció d'alleujar, els simptomes del refredat, amb una pols ataronjada i d'un gust horrorós.

Però en cap cas, guarir, eliminar aquest refredat.

Un politic te le funció de fer politica de balconada, brindis al sol, i picar l'ullet a la militància i alleujar els problemes de l'opinió pública, amb mentides en paper imprès.

Però en cap dels casos, guarir, eliminar els problemes reals de l'opinió pública.

Comentaris

  • <> | 14-03-2006 | Valoració: 10

    i cobren.. cobren molt. XDD
    merci pel comentari! i sisi era això. però tant a sota com a sobre com a tot arreu (este mundo es un ansia de poder y nada más). l'únic que queda és la lluita i algun que altre somiador. un petonàs!!

  • TENS TOTA LA RAO[Ofensiu]
    mvidal | 06-02-2006

    Genial!. Crec que sense floritures has arribat a dir el que moltissims creiem.

  • mOLT interesant...[Ofensiu]
    gore_cat | 05-02-2006 | Valoració: 10

    !!Bona comparació!! Podriem dir excel·lent!!. L'he trobat molt interesant. Crec que tens tota la rao en dir que els polítics no guareixen ni eliminen els problemes reals de l'opinió publica... segeix així.

  • Llavors...[Ofensiu]
    angie | 05-02-2006

    fan automedicació, no?

    Bona comparació.

    angie

l´Autor

Foto de perfil de Jordi Hill Montes

Jordi Hill Montes

127 Relats

179 Comentaris

103741 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
El meu nom és Jordi Hill Montes.

Sòc de Vilafranca del Penedès i pateixo certa dossi de Vilafranquinitis atès que estimo aquest poble.

Sòc obrer tot el dia, i això si que m'interessa.



gempoldi@hotmail.com