plouen flors

Un relat de: salvatore vinyatti

Plouen flors
d'un cel imaginari,
cauen colors
amb frescor de rosa.

Plouen pètals de flors
arriben perfums,
desprenent fragàncies
i essències.

Encatifant camins
de colors
on hi somriuen
les plantes
i les flors.

Volen estels de nit
direccionant els colors
que portaran
núvols blancs
del cel lluminós.

I ara, plou i fa sol,
els núvols són plens
de colors i els estels
no s'apagaran mai

mentre el sol
segueixi alt
com la fantasia infinita
d'un cel imaginari.

Comentaris

  • però sense espines[Ofensiu]
    Queca | 13-07-2005

    quan estàs amb la persona que vols, quan ets feliç, i quan somrius.
    Un maravellós poema només pot néixer de les mans d'un maravellós poeta.
    Molts petons i molts records!!
    Cuida't!!

  • Un poema ple de fantasia[Ofensiu]

    Ple de fantasia que et fa imaginar un món millor. Tant de bo ploguessin flors -tot i que fa falta aigua- i els estels no s'apaguessin mai. Si tots miressim la vida amb una mica de poesia potser ho aconseguiriem.

  • somiar despert...[Ofensiu]
    ROSASP | 19-05-2005

    Un món amarat de colors i d'imatges.
    Només cal veure-hi una mica més endins dels ulls, dibuixos i realitats barrejades entre els somnis.
    La imaginació ens fa sentir inmortals, ens deixa volar eteris, encara que només sigui per uns instants...
    Instants capturats al vol, pluja de flors i estels!

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

372000 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.