Plou

Un relat de: clariana

La tempesta ha començat ben dinat, després d'una estona fent la becaina al sofà de casa, per fi he pogut gaudir de moments de tranquil·litat que en feia de dies que no jeia.

La cosa ha començat amb unes bones gotes d'H2O, vida, vaja. Poca llum, només els llampecs il·luminaven el cel uns instants, després venia el tro. Un brunzit fort que feia ressonar els vidres del menjador, són de paper de fumar que dic jo.
Una bona estona, un bon xàfec. No es pot sortir de casa. Fred i pluja. Al matí un sol espaterrant que m'ha permès fer una capbussada per relaxar l'esquena que tant se'm queixa. Ara mal temps.
Després de quedar tot ben xop, ha parat. Ja era hora.
Hem pogut sortir de casa melancòlics tot veien que la vida ara és això, una tempesta de primavera.

Comentaris

  • Ostres, quina pluja![Ofensiu]
    Iu Lian | 06-06-2007 | Valoració: 9

    Si totes les gotes caiessin tal i com tu fas caure aquestes de pluja de primavera m'agradaria estar sempre ben xopa.... d'aquesta vida!!! M'ha encantat! Continua endavant!

    Gràcies per mullar-me una estona.

    Iu Lian

  • quina raó que tens!, sí, la vida és així!![Ofensiu]

    clariana, m'ha agradat molt llegir-te.

    La pluja té una màgia especial. taambé una tempesta dantesca amb llamps i trons.

    Quina olor de terra molla, després..., quin sol més lluminós.

    entre el somrís del sol, a la vida, moltes vegades, plou.

    Una abraçada agraïda per llegir-me i sortir-me a l'encontre, clariana. Verdaderament ens omples de la teva claror, gràcies!

  • La vida ara...[Ofensiu]
    aiguasalada | 14-05-2007 | Valoració: 10

    és això, una tempesta de primavera.
    M'agrada aquesta frase final del teu relat!

    Comparar uns moments determinats de la nostra vida, amb tot el que pot arribar a significar... amb una típica tempesta primaveral, pot ajudar-nos a treure tensió i també importància, a l'angoixant sensació d'ofec o de dubte en la que molts cops ens obsessionem i que després resulta que passen d'una manera breu i ràpida, com ho ha fet aquest tempesta, que a més ajudarà a crear tota mena de vida en la primavera.

    Un plaer llegir-te.
    T'envio una abraçada primaveral i també càlida de la meva
    aiguasalada

  • hola![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 13-05-2007 | Valoració: 9

    Trobo que està força bé el teu petit relat, només la primera frase se'm fa una mica estranya, incomprensible, com si estès mal puntuada...

    petons!

  • és bonic el teu relat, m'ha agradat!![Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 13-05-2007 | Valoració: 9

    clariana, em sembla que encara no et coneixia..., m'ha agradat trobar-te pel meu camí i venir ara al teu tan enigmàtic i alhora lluminós.

    em deies que portaves una temporada ancorada en una cala amb mala mar...Segur que ara ja s'ha calmat i s'ha posat d'un blau intens com el que tu mereixes. Ànims!!

    dius que t'agrada descobrir camins i això és el que fem quan entrem a Relats, una abraçada molt gran!!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de clariana

clariana

41 Relats

60 Comentaris

33417 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
Em defineixo com una persona nòmada, talment com els nostres avantpassats. Visc navegant, i sentint que formo part de tot allò que els meus peus trepitgen.
La meva llar és vora el mar, l'aigua em dóna l'equilibri.
Es bo descobrir molts camins que al final no arriben enlloc i et porten a tot arreu, mentre els trepitjes pots trobar moments de felicitats.
Sembla una paradoxa... oi?