Plou lentament...

Un relat de: onatge

Plou lentament...



Plou lentament
però seguit,
com una cançó
melangiosa.

La música
de pluja una
joia pels sentits.
Amb cada gota
d'aigua hi plou
un record.

Avui tinc
absència de
l'absència.

Avui la soledat
és una flor
entre el cor
i l'ànima...



onatge

Comentaris

  • F. Escandell | 12-06-2009 | Valoració: 10

    La pluja, font de tantes reflexions... El teu relat m'ha fet recordar aquelles llunyanes tardes de tardor on no vol deixar de ploure...
    Una besada!

  • Aquest Plou lentament em té el cor robat[Ofensiu]
    JoanaCarner | 02-02-2009 | Valoració: 10


    M'agrada i segueixo quan puc la teva poesia. Aquest Plou lentament em té el cor robat, i el faig meu.
    Quin plaer quan algú et mostra que ha arribat a l'ànima de la teva poesia! Gràcies per entendre-la.

  • Sempre em pregunto...[Ofensiu]
    annah | 11-11-2008 | Valoració: 10

    perq què la pluja ens fa evocar tants records?
    Per què per cada gota que cau la nostàlgia ceix més?

    Feliciats pel poema!

    M'ha encantat!

    Una forta abraçada!


    Anna

  • Tot esperant la pluja...[Ofensiu]
    Unaquimera | 11-11-2008 | Valoració: 10

    El cel és gris i l'aire humit. Sembla que plourà d'un moment a l'altre, així que faig cas de les senyals i clico sobre aquest títol...

    Ara que t'he llegit amb freqüència i començo a familiaritzar-me amb el teu estil, t'he de confessar que quan obro un dels teus poemes, m'he de contenir mentre el llegeixo, frenant-me mentre recorro els versos, per no anar directament a buscar aquests finals tan deliciosos amb que saps tancar els poemes, que són com la guinda del pastís i em deixen un dolç sabor!

    Avui, gràcies a tu,
    la companyia
    és un caliu
    que s'instal·la en dins...

    T'envio una abraçada de dimarts que espera la pluja,
    Unaquimera

  • Nostàlgia[Ofensiu]
    Naiade | 25-07-2008 | Valoració: 10

    El so de la pluja, asserena i deixa abandonar-te dolçament. Tens raó, és com una música que obre la porta als sentiments emmagatzemats i ens deixa bressolar, endinsant-nos en ells al compàs de les gotes.

    Una forta abraçada i bones vacances


Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

392516 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com