Plomes

Un relat de: Eric Martinez
M'ha follat... M'ha follat sense pietat...

Estava descansant al seu costat, recordo que tenia un somni preciós, on arribava al cel, i tot estava envoltat de plomes... De cop i volta vaig despertar-me... Una pressió al pit m'impedia respirar... Sentia el seu prepuci dirigint-se a poc a poc al forat... i abans que pogués cridar, la seva mà em tapava l'obertura... Silenciant el meu dolor... Les seves empentes m'impulsaven cap al matalàs... Em va donar fort... Tan fort, que abans d'escorres va trencar-me el forat... En acabar, la seva baba va caure sobre meu... Mai m'havia fet tant de mal... He explicat això als meus amics... Aquells que estan sobre ell llit, a l'habitació dels seus pares... Ai... A vegades és tan dur ser un coixí.

Comentaris

  • Essència de taronja | 07-05-2019 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt! Original i potent!

  • Divertit[Ofensiu]
    Montseblanc | 02-04-2019

    Ai si tots els coixins parlessin com ho fa el teu hahaha.
    Original. Et felicito.

  • Sorprés...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-03-2019 | Valoració: 10

    Realment molt bo i molt sorprés, que en llegir-ho m'ha fet un somriure molt especial, realment molt original, Eric.
    Un salut
    Perla de vellut

  • Humor[Ofensiu]
    SrGarcia | 26-03-2019

    Un relat ben humorístic; final sorprenent.

  • Molt enginyós, Eric.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 20-03-2019 | Valoració: 9

    M'ha agradat el teu relat, està ple d'una ironia enginyosa (jo al principi em pensava que era l'explicació de la violació d'una dona) i fa passar una bona estona. T'hi he posat un 9, que no és pas mala nota, ¿no creus?

    A veure si ens veiem per Relats. Passa una bona nit!!

  • Nil Grande!![Ofensiu]
    Eric Martinez | 20-03-2019

    I tant que continuem en contacte!!!

    Una forta abraçada i mil gràcies!!!!!

  • Inginyós.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 20-03-2019 | Valoració: 10

    Molt original, jo l'hagués inclòs, també, dins l'apartat d'humor. En relat concís però ple de suggeriment. Enhorabona Enric, continuarem estant en contacte...Nil.

  • Inginyós.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 20-03-2019 | Valoració: 10

    Molt original, jo l'hagués inclòs, també, dins l'apartat d'humor. En relat concís però ple de suggeriment. Enhorabona Enric, continuarem estant en contacte...Nil.

Valoració mitja: 9.6