Pirates

Un relat de: Charlie
M'encanten els meus pirates.

Perquè m'ensenyen amb orgull les seves sabates noves que els ajuden a grimpar d'un vaixell a un altre.

Perquè llueixen amb valor les seves ferides de guerra amb tirites del minions.

Perquè són valents i no temen a plorar perquè han perdut el seu tresor que resulta ser una estúpida pedra del pati.

Perquè obren els ulls a les coses noves i escolten un conte amb tanta devoció que gairebé se'l mengen.

Perquè xerren i xerren d'ells i del seu món, petit però alhora tan gran, que no acabarien mai d'explicar-me'l.

Perquè són aventurers i desafien els límits i s'empassen la por quan han de fer les coses per primera vegada.

Perquè van començar un viatge sense tenir el timó malgrat jo faig cada dia el possible perquè l'agafin i fixin el seu rumb.

Perquè tot i que són un clan cadascú busca el seu lloc i vol aprendre a anar sol.

Perquè són respectuosos amb el capità però saben que ells es mereixen el mateix respecte.

Perquè tenen valor i es llencen a l'abordatge quan escriuren les seves primeres paraules.

Però sobretot,
perquè desconeixen que la seva il.lusió i autenticitat ės el millor dels seus tresors que em regalen cada dia.

Perquè em roben a trossets cada dia...
....m'encanten els meus pirates!

Comentaris

  • VULL SER TEU PIRATA[Ofensiu]
    egnono | 26-11-2020

    A mi també m´agraden els teus pirates!

    El pirata xocolata

    Petonets

l´Autor

Charlie

11 Relats

4 Comentaris

4008 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33